۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴

مدیرکل دامپزشکی کردستان خبرداد؛

ضبط ۱۰۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در کردستان

ضبط ۱۰۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در کردستان

سنندج- مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: در هفته نخست طرح تشدید نظارت بر توزیع فرآورده‌های غذایی ‌هزار و ۱۶۰ کیلوگرم انواع فرآورده غیر قابل مصرف دامی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان کردستان، مجتبی ورمقانی اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه، تولید و نگهداری فرآورده‌های خام دامی از ۲۵ اسفند ۹۹ آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هر روز ۶۰ نفر در قالب ۳۰ تیم بازرسی، وظیفه نظارت بر مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح استان را بر عهده دارند.

ورمقانی اعلام کرد: در هفته نخست اجرای این طرح از سه هزار و ۸۷۷ مرکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها و مراکز تهیه غذای آماده بازرسی به عمل آمد و در قالب این بازرسی‌ها هزار و ۱۶۰ کیلوگرم انواع فرآورده غیر قابل مصرف کشف و یکی از مراکز عرضه به دلیل تخلف بهداشتی به دستور مقام قضائی پلمب شد.

وی افزود: در شرایطی که نیاز شهروندان به تهیه فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی در ایام نوروز حساس‌تر از اوقات دیگر است، بازدیدهای مستمر و سر زده از مراکز توزیع فرآورده‌های خام غذایی افزایش یافته است و تیم‌های نظارتی استان در این راستا تلاشی شبانه روزی دارند.

کد خبر 5174574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha