۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۰۹

فرمانده انتظامی اشنویه خبر داد؛

دستگیری جاعلان برگ تردد در اشنویه

دستگیری جاعلان برگ تردد در اشنویه

ارومیه - فرمانده انتظامی اشنویه از دستگیری جاعلان برگه های جعلی در این شهرستان که از محدودیت های کرونایی سوء استفاده کرده و این برگه را می فروختند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ طالب قلیزاده در این زمینه اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در عین بازجویی از خودروهای در حال خروج از شهر متوجه جعلی بودن برگه‌های تردد رانندگان شده که بلافاصله با هوشیاری و پیگیری موضوع در اسرع وقت جاعلان اسناد را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی محل تکثیر و انتشار و فروش برگه‌ها پلمپ شد.

فرمانده انتظامی اشنویه افزود: در محل فروش اسناد جعلی ۲۰ برگه جعلی کشف و ضبط شد و همچنین در این خصوص چهار متهم دستگیر که در باز جویی های پلیس این افراد به جعل کردن مجوز برگه‌های تردد با مهر و امضای فرمانداری اشنویه اعتراف و با حکم مقام قضائی روانه زندان شدند.

قلی‌زاده در ادامه از کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در ایام نوروز موضوع را مدنظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی اشنویه افزود: در این رابطه یک قاچاقچی سابقه‌دار دستگیر و یک دستگاه خودرو پیکان وانت نیز توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

وی از همکاری و تعامل مردم با عوامل انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس و عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

کد خبر 5177160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha