۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹

فرماندار سپیدان اعلام کرد؛

رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری در انتخابات/حضور حداکثری در سپیدان

رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری در انتخابات/حضور حداکثری در سپیدان

سپیدان - فرماندار سپیدان گفت: مسئولین اجرایی با رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط را در شهرستان سپیدان فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن همتی ظهر سه شنبه در نشست اعضای هیأت نظارت وهیات اجرایی انتخابات در شهرستان سپیدان، با تاکید بر تعامل میان هیأت‌های اجرایی و نظارت، اظهار داشت: مسئولان اجرایی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید در سایه وحدت، همدلی، تعامل و با رعایت اصل بی‌طرفی و قانونمداری زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط را در این شهرستان فراهم کنند.

وی ادامه داد: هیأت اجرایی و هیأت نظارت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید در سایه وحدت، همدلی، تعامل و با رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط را در شهرستان فراهم کنند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان سپیدان با بیان اینکه رأی مردم امانت و صیانت و پاسداری از آرای مردم، وظیفه همه دست اندکاران انتخابات است، تصریح کرد: مُرّ قانون در تأیید صلاحیت‌ها در اولویت است و ضرورت دارد ضمن بی طرفی در تأیید یا رد صلاحیت داوطلبین، رسیدگی‌ها به نحوی باشد که شأن و آبروی افراد حفظ شود.

کد خبر 5178047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha