۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۴۱

استاندار گیلان:

۱۲ فروردین عزت و اقتدار ملت ایران را احیا کرد

۱۲ فروردین عزت و اقتدار ملت ایران را احیا کرد

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه مردم در ۱۲ فروردین با انتخاب خود نظام سلطنتی و دیکتاتوری را برچیدند، گفت: رأی قاطع مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت و اقتدار ملت ایران را احیا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ۱۲ فروردین ماه روز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران، اظهار کرد: این ماندگارترین و مهمترین روز در تاریخ معاصر ایران است.

وی ادامه داد: در این روز مردم با انتخاب خود نظام سلطنتی و دیکتاتوری را برچیدند و رأی مردم، در صدر امور و تصمیم گیری ها قرار گرفت.

استاندار گیلان با اشاره به رأی بالای مردم در ۱۲ فروردین ماه، افزود: حضور حماسی مردم و رأی قاطع بیش از ۹۸ درصدی به نظام جمهوری اسلامی، گویای این واقعیت آشکار بوده که این نظام، مردمی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برخاسته از اراده مردم بوده و پاسخ قاطع به یک خواست تاریخی است، گفت: رأی قاطع ملت، عزت و عظمت ملت ایران را احیا کرد و دو رکن مهم جمهوریت و اسلامیت را کنار هم قرار داد.

استاندار گیلان با بیان اینکه پیشرفت همه جانبه کشور، از طریق همدلی و همکاری و مشارکت مردم محقق می‌شود، افزود: ملت هوشیار و آگاه ایران همواره در مسیر استقرار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی؛ یکدل، یک صدا و همگام بوده‌اند.

وی اضافه کرد: در طول ۴۲ سال گذشته ملت ایران بارها در صحنه‌ها مهم حاضر بوده و دوباره در رویداد مهم دیگری که تجلی بخش مردم سالاری دینی است، حضوری پرشور خواهند داشت.

کد خبر 5178951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha