۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

معاون استاندار سمنان:

دستورالعمل جدید فعالیت در ادارات استان سمنان ابلاغ شد

دستورالعمل جدید فعالیت در ادارات استان سمنان ابلاغ شد

سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: با توجه به تغییر شرایط و شیوع کرونا در استان، دستورالعمل جدید فعالیت ادارات ابلاغ و لازم الاجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه منصوری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه با توجه به تغییر شرایط و شیوع کرونا در استان، دستورالعمل جدید فعالیت ادارات استان سمنان ابلاغ و لازم‌الاجرا شد، تاکید کرد: نحوه کار در ادارات استان با قرمز شدن چند شهرستان استان، تغییر کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان و گرمسار با وضعیت قرمز، حضور تا ۵۰ درصد کارکنان دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه ضروری هستند، ابراز کرد: حضور کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان‌ها نیز تا یک سوم کل کارکنان تعیین می‌شود.

معاون استاندار سمنان گفت: یک سوم کارکنان دستگاه‌های ضروری و خدمات رسان مستقر در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی در وضعیت دورکاری هستند و در سایر دستگاه‌های با ضرورت کمتر این شهرستان‌ها نیز ۵۰ درصد از کارکنان در وضعیت دورکاری فعالیت دارند.

منصوری بیان کرد: در آرادان به عنوان تنها شهرستان زرد استان نیز یک سوم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی با ضرورت کمتر در وضعیت دورکاری و تمامی کارکنان دستگاه‌های ضروری و خدمات رسان این شهرستان نیز به صورت حضوری خدمت رسانی می‌کنند.

وی گفت: تا اطلاع ثانوی کلیه مأموریت‌های اداری غیر ضروری کارکنان لغو و تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرستان‌های با وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد به ترتیب با حداکثر ۱۵، ۲۰ و ۳۰ نفر مجاز است.

به گزارش مهر، سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

کد خبر 5183750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha