۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۳۵

دبیر کانون مداحان مازندران:

تربیت مداح جوان، انقلابی و ولایی الزامی است

 تربیت مداح جوان، انقلابی و ولایی الزامی است

ساری- دبیر کانون مداحان مازندران بر توجه به جوان سازی در تربیت مداح جوان انقلابی، مومن و ولایی تاکید کرد و گفت: جامعه سازی و نظام سازی نیاز به نقش آفرینی جوانان دارد.

سید سعید حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح برگزاری کارگروه‌های آموزشی ویژهه مداحان در استان، آموزش را اساس هر کار و برنامه دانست و گفت: به منظور اجرای برگزاری کارگروه‌های آموزشی شامل مقتل شناسی، فهرست روضه خوانی، شعر خوانی، سبک شناسی، و غیره برای ذاکران و مداحان به ویژه برای نسل جوان و نوجوان برای تربیت آنان در جهت بیانیه گام دوم انقلاب که نقشه راه نظام است، اقدام به برپایی کارگروه‌های آموزشی شده است.

وی تاکید کرد برای جامعه سازی و نظام سازی نیاز به نقش آفرینی جوانان است و سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان باید به جوان سازی در همه مأموریت‌ها به ویژه تربیت مداح جوان انقلابی مؤمن و ولایی توجه داشته باشند.

وی با تاکید اجرای طرح تکریم از مقام شامخ پیرغلامان و نوکران حضرت اباعبدالله (ع) اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ پیرغلامان و نوکران حضرت اباعبدالله (ع) که عمر در این زمینه فعالیت کردند با توجه به اینکه نسل نو و جوان انقلابی در جهت گام دوم انقلاب طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید در سطوح مدیریتی قرار گیرند، در این مسلک و هنر مداحی هم جوانان و نوجوانان باید الگوهای خود را برای نیل به هدف بشناسند و ضمن تکریم از پیرغلامان مسیر خود را همانند آنان طی کنند.

حسینی یادآور شد: با عنایت به اینکه معیار هر کار در طرح‌های پیشنهادی باید براساس عقلانیت و پرهیز از عوام زدگی باشد، لذا در جبهه فرهنگ و خصوصاً فرهنگ انقلاب اسلامی که از دین مبین اسلامی تاسی گرفته است با طوری عمل کرد که طرح و برنامه حس و بوی معنویت را داشته و براساس عقلانیت باشد و از عوام زدگی به دور باشد.

کد خبر 5192532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha