۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۱۶

استاندار گیلان مطرح کرد؛

بهره برداری از ۳ پروژه هلال احمر گیلان در آینده نزدیک

بهره برداری از ۳ پروژه هلال احمر گیلان در آینده نزدیک

رشت- استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت توجه به آموزش های عمومی مقابله با حوادث، گفت: سه پروژه هلال احمر گیلان در آینده نزدیک بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر شنبه به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر پس از بازدید از بخش امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آنکه گیلان جز پنج استان حادثه خیز کشور با تعدد و تنوع حوادث مختلف است لذا حفظ آمادگی، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی لازم برای مقابله با این حوادث ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه آموزش‌های عمومی برای مقابله با حوادث باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: از لحاظ نیروی انسانی آموزش دیده اعم از جوانان، داوطلبان و پرسنل مجموعه هلال احمر و نیز تجهیزات و امکانات، در شرایط مطلوبی قرار داریم البته باید همچنان تقویت شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون اقدامات مثبتی در راستای ایجاد و افتتاح خانه‌های هلال با هدف استفاده بیشتر از ظرفیت‌های مردم، دهیاران و شوراهای اسلامی در گیلان انجام شده است، گفت: خوشبختانه از برنامه‌های پیش بینی شده جلوتر هستیم در میان سایر استان‌ها رتبه نخست را داریم.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت از پروژه‌های هلال‌احمر طی سال گذشته و امسال، اضافه کرد: سه پروژه این مجموعه در آستانه بهره‌برداری هستند که با افتتاح آن‌ها در روزهای آتی؛ ظرفیت خدمات‌رسانی به مردم، مسافران و گردشگران افزایش می‌یابد.

گفتنی است؛ استاندار گیلان امروز از مراکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر، تجهیزات، مجموعه علمی کاربردی و دیگر بخش‌های این جمعیت بازدید کرد و در ارتباط مخابراتی با معاونت عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، ضمن خدا قوت به آنان، این روز را تبریک گفت.

کد خبر 5207404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha