۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

اصولگرایان قزوین در یک قدمی وحدت

اصولگرایان قزوین در یک قدمی وحدت

قزوین – بعد از مدتها چانه زنی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد طرفین در یک قدمی وحدت قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر پس از مدتها بحث و چانه زنی میان جبهه پیروان ولایت و همچنین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای وحدت و ارائه یک لیست واحد، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ظهر شنبه با صدور بیانیه‌ای، ازفعالیت یک تیم داوری ۵ نفره برای وحدت در جریان اصولگرایی خبر داد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که پیش از این وحدت را تنها با حضور کاندیداهای نهایی جبهه پیروان ولایت در مجمع این شورا و اخد رأی از اعضای مجمع ممکن دانسته بود در بیانیه ظهر امروز شرط جدید خود را اعلام کرد.

بر اساس آنچه در این بیانیه به آن به صورت تلویحی اشاره شده، با حضور تیم داوری دو لیست ۹ نفره به یک لیست تبدیل شده و ۹ نفر باقیمانده باید به صورت رسمی انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کنند.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

بدینوسیله به استحضار عموم نیروهای انقلابی می‌رساند جلسه مشترک شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان و شهرستان قزوین در عصر جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به منظور تصمیم گیری در خصوص لیست واحد شورای شهر قزوین تشکیل گردید. در این جلسه پس از استماع فرمایشات نماینده هیأت ۵ نفره داوری جناب حجه الاسلام و المسلمین سبحانی نیا

مصوب گردید در صورتی که ۹ نفر انتخاب نشده از لیست ۱۸ نفره با مدیریت هیأت داوری ۵ نفره تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخه سوم خرداد ۱۴۰۰ به طور همزمان در فرمانداری حضور پیدا کرده و انصراف خودشان را از کاندیداتوری انتخابات شورای شهر قزوین رسماً به ثبت برسانند و دیگر تحت هیچ شرایطی در صحنه کاندیداتوری انتخابات حضور نداشته باشند شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با لیست واحد مخالفت نکرده و از آن حمایت نمایند.

شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین

با این بیانیه هرچند دسترسی به وحدت برای ارائه یک لیست ۹ نفره واحد دور از دسترس نیست اما باید دید ۹ نفری که از لیست نهایی دور مانده‌اند، از هیئت داوری تمکین خواهند کرد؟

کد خبر 5217784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha