با انتشار یک پیام در توئیتر؛

رهبر جریان صدر پیروزی «بشار اسد» در انتخابات سوریه را تبریک گفت

رهبر جریان صدر پیروزی «بشار اسد» در انتخابات سوریه را تبریک گفت

رهبر جریان صدر پیروزی «بشار اسد» در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر در حساب کاربری خود در توئیتر پیروزی مجدد «بشار اسد» در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «پس از درد و مصیبتی طولانی که خون ملت صبور سوریه قربانی آن شد و به دنبال آن حق در میان مخالفان صلح جو و مخالفان تروریست بین‌المللی تضییع گردید؛ اکنون پرتوهای دموکراسی در سوریه در حال زدودن غبار جنگ‌ها هستند تا بار دیگر از طریق صندوق‌های رأی و به دور از خشونت و جنگ راه خود را باز کنند، صندوق‌هایی که پیروزی را به ارمغان آورد که برخی به آن قانع و برخی مخالف آن بودند. ما همانطور که بر امنیت و عزت مردم سوریه تأکید می‌کنیم؛ از کسی که وی را به عنوان رئیس جمهور خود پذیرفته‌اند، راضی هستیم تا اعتبار و اقتدار سوریه را به دور از منافع حزبی و جناحی به آن بازگرداند؛ به طوری که علوی‌ها، کُردها، سنی‌ها و سایر فرقه‌ها در کنار هم زندگی کنند و بدون دخالت‌های خارجی کشور خود را بسازند».

رهبر جریان صدر پیروزی «بشار اسد» در انتخابات سوریه را تبریک گفت

رهبر جریان صدر در ادامه این پیام می‌افزاید: «بنابراین پیام ما به برادر بشار اسد این است که خدمت به ملت و کرامت آن را اولویت خود قرار دهد، بدون آنکه بین فرقه‌های آن تبعیض قائل شود؛ زیرا همه آنها سربازان نبرد با تروریسم هستند، حتی اگر به گونه‌ای معارض تلقی شوند، زیرا او (بشار اسد) پدر همه است».

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: «از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم که امنیت و سلامت را به سوریه عزیز عطا فرماید تا ما عراقی‌ها با آن در کنار یکدیگر با صلح و برادری زندگی کنیم آن‌هم در شرایطی که مرزهایمان امن است و تروریسم و هیچ متجاوز دیگری نتواند در هر لباسی به آن نفوذ کند».

مقتدی صدر در ادامه تأکید کرد که «هرکس در جایگاه ریاست جمهوری سوریه قرار گیرد باز هم عزت و کرامت این کشور وام دار عزت و کرامت ملت آن است» و اینکه «همه عزت از آن خداوند است و دعا می‌کنیم که تروریسم، دیکتاتوری و استعمار سرنگون شود. خدای را سپاس که فریاد ملت برخاست و آتش خشونت خاموش شد».

کد خبر 5223392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha