به گزارش خبرگزاری مهر، سید جعفر حسین نماینده جدید سازمان جهانی بهداشت (WHO) در جمهوری اسلامی ایران، امروز در آغاز مأموریت خود با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و اعتبارنامه خود را تقدیم کرد.
نماینده جدید سازمان جهانی بهداشت ( WHO ) در جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
کد مطلب 5230158


نظر شما