۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶

بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران

بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران

همایش ملی «بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران؛ تبیین موانع تولید و بهسازی راهبردها و سیاست‌ها» بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی همایش ملی بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران؛ تبیین موانع تولید و بهسازی راهبردها و سیاست‌ها را برگزار می‌کند.

این پژوهشگاه از پژوهشگران در حوزه‌های مختلف علم اقتصاد و سایر رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی دعوت کرده است تا مقاله‌های علمی خود را به این همایش ارسال کنند.

۵ محور این همایش شامل: «مسائل نظری و بنیادی، مسائل بخشی و فرابخشی اقتصاد، مسائل سیاستی اقتصاد کلان، مسائل اجتماعی و محیط زیستی و مسائل سیاسی و نهادی» تعیین شده که زیربخش هایی همچون: «راهبردهای تأمین مالی رشد اقتصادی، سرمایه گذاری، منابع انسانی، کشاورزی، نقش بخش خدمات و صنعت، اقتصاد بین الملل، بودجه ریزی، مالیات، ریسک‌های اقتصادی، فرهنگ و رسانه و…» برای این همایش در نظر گرفته شده است.

همایش بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی ایران ۱۱ و ۱۲ بهمن امسال برگزار می‌شود؛ فرصت ارائه چکیده مقالات تا ۱۵ شهریور امسال و اصل (متن کامل) مقالات پذیرفته شده تا ۱۵ آذر ماه اعلام شده است.

بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران

کد خبر 5238905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha