۱ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۰۳

طی بیانیه‌ای؛

شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی پیروزی رئیسی را تبریک گفت

شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی پیروزی رئیسی را تبریک گفت

بجنورد- شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی با انتشار بیانیه ای پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات را تبریک گفتند و این نتیجه را مشتی بر دهان بدخواهان نظام توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه اهل سنت خراسان شمالی ضمن قدردانی از ملت ایران در عملی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری و خلق حماسه‌ای تاریخی در انتخابات، پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانستند.

در بیانیه مذکور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان با تبلیغات گسترده از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و در عرصه رسانه‌های دروغین تلاش نمودند تا ملت ولایت مدار ایران اسلامی در این ماراتون و آزمایش شرکت نداشته و یا بسیار کم مشارکت داشته باشند، لکن ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم خراسان شمالی با مشارکت بالا در انتخابات در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی و دیگر همدستانش سربلند و پیروز شدند و با خلق حماسه‌ای جدید در پای صندوق‌های رأی ثابت نمودند که قدردان حاکمیت، نظام و امنیت کشورشان هستند.

ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشورشان و دادن رأی حداکثری به این دولت برخواسته از بطن مردم، نشان دادند که حامی انقلاب و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

در پایان بیانیه مزبور عنوان شده است: ما علما و روحانیون و آحاد ترکمن‌های استان خراسان شمالی این پیروزی را به محضر مبارک رهبر عزیزمان حضرت آیت الله العظمی امام‌خانه ای عزیز و شخص آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک گفته و برای ایشان و دیگر مسئولانش در دولت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی می‌نمائیم.

کد خبر 5242192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha