۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

۱۲۰۰ کارگاه تولیدی از طرح بخشودگی جرائم استفاده کردند

۱۲۰۰ کارگاه تولیدی از طرح بخشودگی جرائم استفاده کردند

زنجان- مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت:طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ با اجرای طرح بخشودگی جرائم یک هزار و ۲۰۰ کارگاه تولیدی و صنعتی از طرح بخشودگی جرائم در استان استفاده کردند.

مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح بخشودگی جرائم واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان اجرا می‌شود، گفت: در راستای تحقق شعار سال برای افزایش ظرفیت تولید و تثبیت اشتغال در استان این طرح اجرا می‌شود و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی هم استقبال خوبی دارند.

وی اظهار کرد: طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ با اجرای طرح بخشودگی جرائم یک هزار و ۲۰۰ کارگاه تولیدی و صنعتی از طرح بخشودگی جرائم در استان استفاده کردند.

مدیرکل تأمین اجتماعی زنجان با بیان اینکه تا تیرماه سال جاری بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی برای برخورداری از تسهیلات در سامانه eservices.tamin.ir ثبت نام کردند، گفت: طی سال جاری شعار نام‌گذاری شده از سوی مقام معظم رهبری با بخشودگی جرائم واحدهای تولیدی و صنعتی محقق می‌شود.

علیاری تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی استان برای رفع موانع تولید به کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف بخشودگی جرائم را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه در این طرح کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی و صنعتی اعم از حقیقی، حقوقی دولتی و غیردولتی اگر بدهی دارند می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند، ابراز داشت: اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش‌حساب در راستای کمک به بهبود فضای کسب‌وکار اجرا می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی زنجان تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات اشتغال استان هم تثبیت می‌شود و در کاهش بیمه بیکاری هم مؤثر خواهد بود.

کد خبر 5271924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha