۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱

فرمانده انتظامی بهارستان خبر داد؛

انهدام باند موبایل قاپ با ۵۰ فقره سرقت در بهارستان

انهدام باند موبایل قاپ با ۵۰ فقره سرقت در بهارستان

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از انهدام باند موبایل قاپ با ۵۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از انهدام باند موبایل قاپ با ۵۰ فقره سرقت در بهارستان خبر داد و در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در شهرستان بهارستان، اکیپ های ویژه ای از مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی، مأموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی، سرنخ هایی از ۶ موبایل قاپ را بدست آورده و با شناسایی مخفیگاه متهمان، طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۶ نفر را در بهارستان شناسایی و دستگیر کردند.

علیزاده بیان داشت: متهمان در بازجویی های انجام شده به ۵۰ فقره موبایل قاپی در شهرستان بهارستان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه، متهمان همچنین اذعان داشتند که گوشی های سرقتی را پس از سرقت به فردی در سلطان آباد فروخته اند خاطرنشان کرد: ماموران با شناسایی مخفیگاه مالخر با هماهنگی مقام قضائی، وی را نیز دستگیر کردند.

کد خبر 5288827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      لطفا لطفا لطفا اگر ایمان قلبی و باور دینی دارید به شهر پرند رسیدگی کنید انواع جرم و جنایت در پرند دیده می شود.شهر امنیت ندارد.ناجا و دستگاههای امنیتی و دستگاههای فرهنگی و اجتماعی و نهادهای دینی و مذهبی در پرند حضور بیشتر و جدی تر و موثرتر داشته‌باشند شهر بسیار در شرایط نامطلوب هست د.