۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶

معاون امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد:

پرداخت تسهیلات به بهره‌برداران بخش کشاورزی استان قزوین

پرداخت تسهیلات به بهره‌برداران بخش کشاورزی استان قزوین

قزوین-معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری سه هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین حمیدرضا تبسمی صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای معاونین و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با اعلام این خبر افزود: طی ۵ ماهه نخست سال جاری، بیش از پنج هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال تقاضای تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، که تاکنون از این میزان تسهیلات معرفی شده، مبلغ سه هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال به چهار هزار و ۵۹۶ پرونده اختصاص یافته است.

تبسمی با اشاره به اینکه در ۵ ماهه اول سال جاری بیشترین میزان جذب تسهیلات با مبلغ بیش از یک هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال مربوط به تسهیلات سرمایه در گردش در حوزه محصولات زراعی بوده است، تصریح کرد: طی این مدت در راستای حمایت از خرید توافقی کشمش بیش از ۳۴۳ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید حدود یک هزار و ۸۵۶ تن کشمش پرداخت شده است که از این لحاظ، استان قزوین رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین از محل تسهیلات رونق تولید نیز ۳۲ پرونده با مبلغ ۵۳۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال مصوب و متقاضیان جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

این مقام مسئول اضافه کرد: از این میزان تاکنون ۱۸ فقره پرونده به مبلغ ۱۴۸ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال توسط بانک‌های عامل (ملی، صادرات، کشمش، سپه و توسعه تعاون) به متقاضیان پرداخت شده است.

کد خبر 5289139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha