۲ مهر ۱۴۰۰، ۸:۱۲

رئیس جمهور در فرودگاه ایلام:

دولت برنامه‌های مهمی برای توسعه ایلام دارد

دولت برنامه‌های مهمی برای توسعه ایلام دارد

ایلام-رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت های مهم استان ایلام گفت: دولت برنامه های مهمی برای توسعه ایلام دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این استان خط مقدم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده و حق بزرگی بر گردن همه ما دارد.

رئیس جمهور افزود: دولت برنامه‌های مهمی برای توسعه ایلام دارد.

حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از این استان و با همفکری مسئولان کشوری و استانی امیدواریم در این سفر بتوانیم گام‌هایی را برای رفع محرومیت و توسعه یافتگی این استان برداریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان گفت: این استان در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، گردشگری و کشاورزی و همچنین وجود منابع و معادن مختلف ظرفیت بسیار بزرگی، نیازمند توجه مسئولان است.

رئیس جمهور اضافه کرد: همجواری با کشور عراق از دیگر مزیت‌ها است که می‌توان از این ظرفیت در جهت افزایش تبادلات مرزی استفاده کرد.

دیدار با نخبگان و فرهیختگان استان، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدیدهای سرزده از برخی مناطق استان از مهمترین برنامه‌های سفر استانی رئیس‌جمهور است.

کد خبر 5312059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      0 0
      هر استان باید مطابق مزیت های نسبی اقتصادی خود و طرفیت های موجود در خود استان به‌صورت درون زا روند رشد و توسعه اقتصادی را طی کند، فدرالیسم اقتصادی میتواند به رشد و توسعه اقتصادی استان ها مطابق مزیت های نسبی اقتصادی در استان ها کمک کند، مدل توسعه اقتصادی دستوری توسط دولت مرکزی در صد سال اخیر موثر نبود