۹ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۳۹

نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی:

گردنه کاماسار الموت آسفالت می‌شود

گردنه کاماسار الموت آسفالت می‌شود

قزوین_نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین اقدام ما در منطقه الموت غربی آسفالت گردنه‌ی کاماسار و مسیر باقی‌مانده‌است.

به گزارش خبرنگار مهر لطف‌الله سیاهکلی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین اقدام ما در منطقه الموت غربی آسفالت گردنه‌ی کاماسار و مسیر باقی‌مانده‌است.

نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: درخصوص جاده کاماسار با مدیرکل راه صحبت‌هایی انجام شد که طبق آن هفته‌ی آینده پاکات این مسیر و پیمانکار آن مشخص می‌شود که اگر به هر دلیلی پیمانکار مشخص نشد ما این کاررا به قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه واگزار می‌کنیم.

وی افزود: دومین اقدام ما این است که از مسیر کش‌آباد یک جاده که در گذشته جاده ابریشم بوده‌است با تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان و قول مدیر راه این جاده بازگشایی شود.

این مسئول ابراز کرد: درخصوص آب روستای خسرود قرار بر این شد که پیش از آغاز فصل زمستان آبفا اقدامات لازم را انجام دهند و اگر در این امر با کمبود بودجه مواجه شوند من بودجه لازم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهم.

وی گفت: ادامه کانال‌کشی روستای جیردوزان نیز در دستور کار قرار دارد همچنین درخصوص جابه‌جایی منزل مسکونی مردم این روستا به مزارع کشاورزی، دستورات لازم برای مشخص کردن مکان احداث ساختمان مسکونی و ارائه خدمات برق و آب به بنیاد مسکن نیز صادر شده‌است.
سیاهکلی بیان کرد: در زمینه آب شرب، آب کشاورزی و جاده ما کاملاً مجهز و قادر به تخصیص بودجه هستیم.

وی بااشاره به اینکه شرایط برای کار در استان فراهم است مطرح کرد: درخصوص این پروژه‌ها پیمانکاران دقیق انتخاب نمی‌شوند و کار را نیمه کاره رها می‌کنند که طبق صحبت‌های انجام شده اگر پیمانکاران به درستی وظایف خود را انجام ندادند ما کاررا به سپاه واگذار می‌کنیم.

این مسئول ابراز کرد: اگر کار به درستی انجام نشود نشان دهنده‌ی این است که چند گروه از جمله دهیار روستا، شورای روستا، اداره مربوطه و استانداری دچار مشکل هستند و باید مشکلات خود را رفع کنند و وظایف خود را به درستی انجام دهند ما نمایندگان نیز پشتیبانی‌های لازم را با توجه به جایگاه نظارتی خود انجام می‌دهیم تا مردم طعم نظام اسلامی را پیش از گذشته احساس کنند.

وی در پایان گفت: اقدامات لازم برای بازگشایی و بهربرداری راهدارخانه‌ی کامسار نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

کد خبر 5317680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha