۱۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷

رئیس جدید سازمان فرهنگی شهرداری یزد:

تمایلات سیاسی را در کار فرهنگی دخیل نمی کنم

تمایلات سیاسی را در کار فرهنگی دخیل نمی کنم

یزد- رئیس جدید سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: تمایلات سیاسی خود را وارد کار به ویژه کار فرهنگی نمی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی صداقت پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری دهه آخر صفر، از زحمات تک تک فعالان این سازمان قدردانی کرد و اظهار داشت: مباحث فرهنگی، نقش مهمی در کیفیت زندگی شهروندان دارد.

وی با نقل حدیث «مومن آینه مومن است» اظهار امیدواری کرد: با همکاری اعضای سازمان، صادقانه و برادرانه کار کند و از آنها خواست در صورت خطا و اشتباه، به وی گوشزد کرده و حرف ها را با صراحت بیان کنند.

صداقت با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تشکیلات خود را فدای فعالیت های زود بازده سیاسی نکنید، گفت: یاد گرفتم در کار به خصوص کار فرهنگی تمایلات سیاسی، جناح بندی ها و گرایشات را وارد نکنم چرا که همیشه باعث آفت است و اگر بخواهید سخن ناب اسلامی را رواج دهیم، باید نظرات همه مردم را در نظر بگیریم.

او با بیان اینکه شهر دارالعباده یزد با این قدمت تاریخی و پشتوانه علمی، فرهنگی و مذهبی زبانزد است، افزود: هنر بهترین وسیله و ابزار برای رسیدن به هر مقصدی است و از شما همکاران در خواست می کنم خالصانه و با صمیمیت کار کنید و فعالیت های فرهنگی و هنری ادامه دار شود.

رئیس سابق این سازمان هم در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همفکری از تمامی همکاران خود در طول چند سال گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی که هنوز باید دو عبارت آموزش شهروندی و گردشگری را در اسم خود بگنجاند، یک سازمان وسیع با بیشترین تاثیر گذاری از جانب شهرداری بر روی افکار عمومی محسوب می شود.

عباس ملازینلی ادامه داد: طبق نظر سنجی های انجام شده توسط شهرداری و سازمان بیشترین، مطالبه مردمی گسترش اماکن ورزشی و تفریحی و فعالیت های فرهنگی و هنری بوده است، که جای تامل و فکر دارد.

وی با اشاره به چالش های سازمان از جمله محدودیت منابع افزود: مدیریت سازمان بر سه ضلع بودجه، امکانات و نیروی انسانی استوار است که قاعده آن نیروی انسانی است و به همت همکاران صدیق و جامع الشرایط به توفیقات خوب و ارزشمندی در حوزه در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دست پیدا کردیم که به عنوان نمود شناخته می شود.

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت های عمرانی ورزشی بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ با توجه به لیستی که برای زیر ساخت های عمرانی برای سازمان پیش بینی شده بود، سازمان آستین همت بالا زده با بستن قرارداد و گرفتن نیروی متخصص عمرانی فعالیت های عمرانی و ورزشی را آغاز و سپس مناطق و معاونت های شهرداری به کمک آمدند.

ملازینلی افزود: از کل بودجه شهرداری نزدیک به 2.7 درصد به سازمان اختصاص داده شده است که از این مقدار 9 دهم درصد مربوط به حوزه های فرهنگی، هنری و رویدادی است که برای شهری جهانی با این میراث و فرهنگ غنی بسیار اندک است که امید است مورد توجه بیشتر واقع شود و برای پاسخ به مطالبات مردم فهیم یزد، این فعالیت ها افزایش پیدا کند.

در این مراسم از زحمات عباس ملازینلی تقدیر و حجت الاسلام مجتبی صداقت به عنوان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد معرفی شد.

کد خبر 5320642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha