۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

۳۲ درصد افراد ۱۲ تا ۱۸ سال خراسان شمالی واکسینه شدند

۳۲ درصد افراد ۱۲ تا ۱۸ سال خراسان شمالی واکسینه شدند

بجنورد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از واکسیناسیون ۳۲ درصد افراد بین ۱۲ تا ۱۸ سال استان خبر داد و گفت: بناست طی ۳ روز آینده واکسیناسیون این قشر به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد هاشمی صبح چهار شنبه با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای فرهنگی بجنورد اظهار کرد: از زمان شروع واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال تاکنون، حدود ۳۲ درصد آن‌ها واکسینه شده اند و این روند ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: جهت دایر کردن کلاس‌های حضوری در مدارس نیازمند واکسیناسیون بقیه این گروه سنی هستیم.

وی با اشاره به اعلام دستورالعمل وزارت بهداشت در خصوص واکسیناسیون سریع این گروه سنی ظرف ۳ روز آینده، اضافه کرد: گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال برای تزریق واکسن کووید ۱۹ به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان مراجعه کنند تا پوشش کامل واکسیناسیون برای این گروه سنی محقق شود.

هاشمی با بیان اینکه اکنون آموزش در مدارس نیمه حضوری است، ادامه داد: با توجه به اینکه مقررشده آموزش حضوری دانش آموزان بیشتر شود نیازمند این هستیم تا امنیت خاطر دانش آموزان و والدین آن‌ها تأمین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه با انجام واکسیناسیون این امنیت خاطر تأمین می‌شود، گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون و خانه‌های بهداشت شهری و روستایی اکنون در حال واکسیناسیون کووید ۱۹ هستند.

وی در انتها رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچنان لازم و ضروری دانست و گفت: توجه به پروتکل‌ها باعث پیروزی سریع‌تر بر این بیماری خواهد شد.

کد خبر 5321106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha