۳ آبان ۱۴۰۰، ۹:۳۸

فرماندار کرج مطرح کرد؛

موج ششم کرونا در کمین کرج

موج ششم کرونا در کمین کرج

کرج - فرماندار کرج گفت: با وجود انجام واکسیناسیون عمومی وقوع موج ششم کرونا به دلیل آغاز به کار فعالیت مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌ها و مدارس در آینده نزدیک محتمل است.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسم پور صبح دوشنبه در جمع مدیران فرمانداری کرج با بیان اینکه صیانت از سلامت مردم اولویت اساسی است، اظهار کرد: در مرکز استان البرز فرایند واکسیناسیون عمومی به نحو مناسبی در حال انجام بوده و با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است که بسترهای ترغیب و اقناع افکار عمومی برای آن دست افرادی هم که هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند فراهم شود.

وی بیان کرد: با وجود انجام واکسیناسیون عمومی وقوع موجب ششم کرونا به دلیل آغاز به کار فعالیت مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌ها و مدارس قریب‌الوقوع است و باید با آمادگی کامل این موج را نیز پشت سر بگذاریم.

فرماندار کرج تصریح کرد: تکمیل تجهیزات بیمارستان‌ها در مرکز استان ضروری است و باید نسبت به رفع نواقص و کمبودها تا پیش از شروع موج جدید اقدام کنیم.

وی بیان کرد: از آنجا که تعطیلی‌ها و محدودیت فعالیت مشاغل و گروه‌ها رو به کاهش است با مدیریت هوشمند باید موج بعدی را نیز مدیریت کنیم.

کد خبر 5335248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha