۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱

بختیاری مطرح کرد؛

حمایت نمایندگان مجلس از ۱۱۰۰ کودک یتیم

حمایت نمایندگان مجلس از ۱۱۰۰ کودک یتیم

رئیس کمیته امداد گفت: مرکز نیکوکاری در مجلس شورای اسلامی راه اندازی شده و نمایندگان مجلس۱۱۰۰ کودک یتیم را تحت پوشش قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری صبح امروز (دوشنبه) در جشن ایران مهربان گفت: با اجرای پویش «ایران مهربان» امروز هیچ یتیم بدون حامی در کشور نداریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های امتیاز دادن به یک جامعه در راستای رشد تعالی کمک به ایتام است افزود: کمیته امداد بعد از انقلاب به فرمان امام خمینی راه اندازی شد و تنها نهادی که امام (ره) اجازه دادند به نام خودشان باشد کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد گفت: در حال حاضر بسیج، گروه‌های جهادی، ۸ هزار مرکز نیکوکاری، خیرین و نهادهای حمایتی در پویش ایران مهربان حضور پیدا کردند و همچنین مرکز نیکوکاری در مجلس شورای اسلامی راه اندازی شده که نمایندگان ۱۱۰۰ یتیم را تحت پوشش قرار داده اند.

بختیاری با تاکید بر اینکه در حال حاضر خیرینی داریم که ۱۳۷ هزار یتیم را تحت پوشش دارند گفت: امروز این افراد با کمک‌های خودشان دنیای یتیمان را شاد کردند.

وی با اشاره به اینکه اعتماد و حضور مردم بزرگترین سرمایه برای کمیته امداد است، گفت: هر چه برای گره‌گشایی کارهای نیازمندان و محرومان تلاش کنیم، وظیفه است.

کد خبر 5335456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha