۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۲۱

هیات رئیسه شورای شهرستان کرمانشاه مشخص شدند

هیات رئیسه شورای شهرستان کرمانشاه مشخص شدند

کرمانشاه- با حضور فرماندار کرمانشاه انتخابات هیات رییسه شورای شهرستان کرمانشاه برگزار و اعضا هیئت رئیسه مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ️فضل الله رنجبر شامگاه امروز در نشست انتخابات هیأت رئیسه شورای شهرستان کرمانشاه که در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در قانون شوراها جایگاه ویژه‌ای برای شورای اسلامی شهرستان‌ها مشخص شده به نحوی که این شوراها عضو کمیته برنامه‌ریزی در توزیع بودجه و اعتبار هر شهرستان هستند.

️وی افزود: همچنین با انتخاب نمایندگانی از این شوراها در هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی این شوراها نقش مهمی در حل اختلاف شوراهای ذیربط دارند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: شورای شهرستان‌ها به عنوان یک شورای فرا دست می‌توانند با ارائه طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی به مسئولین ذیربط نقش مهمی در توسعه و عمران و آبادانی هر شهرستان داشته باشند.

رنجبر تاکید کرد: جلب مشارکت اقشار مختلف در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در هر روستا، شهر و شهرستان و حتی استان از دیگر وظایف مهمی است که بر عهده اعضای شورای شهرستان‌ها قرار دارد.

️رنجبر با تاکید بر خودداری اعضای شورای شهرستان‌ها از فرصت سوزی، گفت: اعضا باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند و اگر همفکری و وحدت در این شوراها حاکم باشد می‌توانند نقش مهمی در برنامه‌های توسعه‌ای هر شهرستان داشته باشند.

در ادامه این جلسه پس از ادای سوگند و تشکیل هیأت رئیسه سنی، رأی گیری برای انتخاب هیأت رئیسه شورای شهرستان کرمانشاه آغاز شد که در نهایت با رأی ۹ عضو این شورا جهانشاه امیری به عنوان رئیس شورای شهرستان کرمانشاه انتخاب شد.

همچنین اعضای این شورا، با ۹ رأی مهرداد سنجابی را به عنوان نایب رئیس و یوسف عبدلی و رضا ملکی به عنوان ۲ منشی و سالار احمدزاده به عنوان سخنگوی هیأت رئیسه شورای شهرستان کرمانشاه این شورا انتخاب کردند.

در این جلسه همچنین با رأی اعضا اسد همافر و رضا ملکی به عنوان دو عضو شورای شهرستان کرمانشاه در هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی انتخاب شدند.

با ۱۰ رأی عضو این شورا کامران ملکی نیز به عنوان نماینده این شورا در شورای اسلامی استان کرمانشاه انتخاب شد.

کد خبر 5345426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha