۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳

در فرهنگسرای گلستان:

کتاب «جوانمرد» رونمایی می‌شود

کتاب «جوانمرد» رونمایی می‌شود

کتاب «جوانمرد» نوشته علی اکبر مزد آبادی در فرهنگسرای گلستان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین رونمایی از کتاب «جوانمرد» نوشته علی اکبر مزد آبادی، با حضور نویسنده اثر، محمد علی صمدی پژوهشگر، تحلیلگر و کارشناس حوزه دفاع مقدس وعلاقه‌مندان به حوزه ادبیات و نشر توسط کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود.

علی اکبری مزدآبادی متولد ۱۳۵۸در شهرری است. از سال۱۳۸۴ کار انتشارات یا زهرا (س) را شروع کرده و اولین کتابش سال ۱۳۸۲ با عنوان دفتر سرخ اشعار ابوالفضل سپهر پور به چاپ رسید. انتشارات یا زهرا (س) تا کنون ۱۰۰جلد کتاب با موضوع جنگ ، دفاع مقدس و شهدا منتشر کرده است. عناوین برخی از کتابهای وی حضرت یار، حاج قاسم، ذوالفقار، کتاب آهنگران و... می باشد.

کتاب«جوانمرد» شامل مصاحبه با ۳۳ نفر از نزدیکان و دوستان شهید ابراهیم هادی از جمله خواهر و دو برادر شهید، دوستان شهید از قبل و بعد از انقلاب و همرزمان دوران دفاع مقدس این شهید بزرگوار است.

در بخشی از کتاب آمده است: به همراه چند نفر از دوستان نشسته بودیم و در مورد ابراهیم صحبت می‌کردیم. یکی از دوستان که ابراهیم را نمی‌شناخت تصویرش را از من گرفت و نگاه کرد. بعد با تعجب گفت: شما مطمئن هستید اسم ایشون ابراهیمه!؟ با تعجب گفتم: خُب بله، چطور مگه؟ گفت: من قبلاً تو بازار سلطانی مغازه داشتم. این آقا ابراهیم دو روز در هفته سَر بازار می‌ایستاد. یه کوله باربری هم می‌انداخت روی دوشش و بار می‌برد. یه روز بهش گفتم: اسم شما چیه؟ گفت: من رو یدالله صدا کنید. گذشت تا چند وقت بعد یکی از دوستانم آمده بود بازار، تا ایشون رو دید با تعجب گفت: این آقا رو می‌شناسی!؟ گفتم: نه، چطور مگه؟ گفت: ایشون قهرمان والیبال و کشتیه، آدم خیلی باتقوائیه، برای شکستن نفسش این کارها رو می‌کنه. این رو هم برات بگم که آدم خیلی بزرگیه! بعد از آن ماجرا دیگه ایشون رو ندیدم.

مراسم رونمایی از کتاب« جوانمرد» روز یک ‌شنبه ۳۰ آبانماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 5354115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha