۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱

معاون اجتماعی دادگستری استان مرکزی:

معاونت اجتماعی دادگستری تقویت سمن‌های استان مرکزی را دنبال می‌کند

معاونت اجتماعی دادگستری تقویت سمن‌های استان مرکزی را دنبال می‌کند

اراک- سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری استان مرکزی گفت: این معاونت به دنبال تسهیل گری و تقویت سمن‌های استان در راستای وظایف مندرج در اساسنامه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند صبح پنجشنبه در جلسه بررسی راهکارهای تسهیل ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش و تعامل سمن‌های خیریه استان با اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان مرکزی با اشاره به عدم ارتباط و هماهنگی مؤسسات خیریه استان مرکزی با دستگاه‌های متولی، اظهار کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان مرکزی به دنبال تسهیل گری و تقویت سمن‌های استان در راستای وظایف مندرج در اساسنامه آنهاست تا بتوان با مشارکت تمامی سازمانهای مردم نهاد و تقویت نقش مشارکت مردمی در رفع مشکلات و نواقص موجود در استان مرکزی گام بلندی در پیشرفت استان داشته باشیم.

وی گفت: یکی از مشکلات موجود مؤسسات خیریه در عدم تمرکزبخشی و خدمات به مراجعین، عدم اطلاع از زیر پوشش بودن در سازمانهای خدمات رسان دولتی مانند کمیته امداد امام و بهزیستی استان مرکزی است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: با مساعدت و همکاری ادارات کل استان در این خصوص راهکارهای مناسب آن بررسی شد و مؤسسات می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را در این خصوص اخذ کنند.

خیرمند گفت: در راستای تمرکز بخشی اقدامات و ارائه خدمات به گروه‌های هدف نیز مقرر شد هماهنگی لازم با مؤسسات خیره استان در تمرکز بخشی اقدامات صورت پذیرد.

کد خبر 5360566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha