۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد ؛

کشف ۷۷۲ کیلو گرم مرفین در خراسان جنوبی

کشف ۷۷۲ کیلو گرم مرفین در خراسان جنوبی

بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۷۷۲ کیلوگرم مرفین از یک دستگاه خودروی سنگین کشف و راننده آن دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار ناصر فرشید ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی استان با گشت زنی‌های هدفمند محسوس و غیر محسوس در معابر و محورهای استان موفق شدند با شناسایی یک خودروی سنگین ۷۷۲ کیلو گرم مرفین را که بسیار ماهرانه در آن جاسازی شده بود را کشف و راننده آن را دستگیر کنند.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم سایر اعضای این باند را دستگیر و برای مجازات تحویل مراجع قضائی کنیم.

به گفته وی این محموله از مرزهای شرقی وارد استان شده بود و اعضای این باند قصد حمل آن به مرکز کشور را داشتند.

کشف ۵۵ تن انواع مواد مخدر

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره میزان کشفیات انواع مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون تصریح کرد: از ابتدای سال جاری حدود ۵۵ تن انواع مواد مخدر را همکاران پر تلاش ما کشف و ضبط کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این مقدار حدود ۸۳ درصد آن تریاک، ۹ درصد مرفین و بقیه آن سایر مواد مخدر بوده است.

وی بیان داشت: با توجه به به اهداف مورد نظر و برنامه‌ریزی انجام شده برخورد با باندهای توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار است که در این راستا از ابتدای سال بیش از ۸۰ باند مواد مخدر منهدم و بیش از ۶ هزار قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ خودروی حامل مواد مخدر را در استان توقیف کرده‌ایم، اضافه کرد: با هدف حفظ امنیت و انجام وظایف محوله از ابتدای سال طرح‌های امنیت اجتماعی

در استان اجرا شده است و کشفیات مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان به صورت محموله و خرده فروشی در این راستا انجام شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: به هم استانی‌ها این اطمینان را می‌دهیم که همکاران ما در مجموعه انتظامی استان به صورت شبانه روزی و جان بر کف در اجرای مأموریت‌های متعدد برای آرامش جامعه و حفظ امنیت تلاش می‌کنند و به قاچاقچیان مواد مخدر و همه کسانی که نمی‌توانند آرامش و امنیت را در جامعه ببینند و قصد بر هم زدن آن را دارند، می گویم پلیس بر اساس میثاقی که بسته است با افراد بر هم زننده نظم و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سردار فرشید ادامه داد: از مردم بزرگوار استان در خواست می‌کنم با مأموران انتظامی در اجرای مأموریت‌های محوله بیش از گذشته همکاری کنند.

کد خبر 5362776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha