۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۰

با حضور معاون رئیس‌جمهور؛

آئین گرامیداشت روز دانشجو در دماوند برگزار شد

آئین گرامیداشت روز دانشجو در دماوند برگزار شد

دماوند- آئین گرامیداشت روز دانشجو با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه و همزمان با روز دانشجو آئین گرامیداشت این روز با حضور سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در دماوند برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم مهدی حیدری، فرماندار، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند، حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه رودهن، ذوالفقاری، بخشدار رودهن و جمعی از مسئولان و دانشجویان در سالن اجتماعات مجتمع دانشگاهی آزاد اسلامی واحد رودهن حضور داشتند.

گفتنی است که حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جنبش دانشجویی از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ تا به امروز همواره به استکبارستیزی و عدالت‌خواهی پرداخته است، گفت: شهادت این دانشجویان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ سرآغاز آرمان بلندی بود که با پیروزی انقلاب اسلامی به نتیجه رسید و تاکنون نیز استمرار داشته است.

امام جمعه دماوند عنوان داشت: دانشجو نماد حق طلبی، دفاع از آزادی‌های مشروع و حرکت در مسیر آرمان‌های والا و انسانی است که در مکان دانشگاه با کسب علم و آمیختن آن با مفاهیم عمیق و فطری جدایی‌ناپذیر از نهاد بشر راه توسعه و پیشرفت را به سوی قله‌های موفقیت و افتخار طی می‌کند.

کد خبر 5369569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha