۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴

توزیع ۵ هزار تن قیر در استان قزوین

توزیع ۵ هزار تن قیر در استان قزوین

قزوین - معاون عمرانی استاندار از توزیع ۵ هزار تن قیر به ارزش حدود ۶۰ میلیارد تومان در بین شهرداری‌های استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر علی فرخزاد اظهار کرد: در اجرای بند "ز" تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، ۵ هزار تن قیر وکیوم جهت آسفالت معابر خاکی شهرها و سطح معابر توزیع شده است.

وی افزود: این میزان قیر با عمر آسفالت بیش از ۱۰ سال و با ارزش ریالی حدود ۶۰ میلیارد تومان در بین شهرداری‌های استان با اولویت شهرهای کم برخوردار و با جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر و محروم توزیع شده است.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: با پیش بینی انجام شده و استفاده از ظرفیت به وجود آمده در اجرای روکش معابر و خیابان‌های سطح شهر، تحول عظیمی در بخش آسفالت معابر شهرهای استان خواهیم داشت و با توجه به اینکه اکثر معابر عمومی در شهرها نیاز جدی به اجرای آسفالت دارند، شهرداران باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا این مهم حاصل گردد.

وی با بیان اینکه معاونت عمرانی استانداری آماده هرگونه همکاری با شهرداری‌ها در این زمینه است، از شهرداران خواست با اولویت بندی معابر و خیابان‌هایی که سطح آنها شنی و یا خاکی است به یک رضایتمندی عمومی و مطلوب دست پیدا کنند.

کد خبر 5370591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha