۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷

مدیرکل امور اجتماعی سازمان اوقاف:

۱۰۰۰ مرکز اجتماعی و فرهنگی در جوار بقاع متبرکه راه اندازی شد

۱۰۰۰ مرکز اجتماعی و فرهنگی در جوار بقاع متبرکه راه اندازی شد

گرگان- مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تاکنون هزار مرکز اجتماعی و فرهنگی در جوار بقاع متبرکه کشور راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا معممی مقدم بعدازظهر سه شنبه در آیین افتتاح رواق معرفت در گرگان، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در بقاع متبرکه با هدف تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی در دستور کار سازمان قرار گرفته که در این راستا اقدام به راه اندازی مهدهای کودک و جانمایی ابزار شادی و نشاط برای کودکان با رعایت شئونات دینی در جوار امامزادگان(ع) کرده ایم.

مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: در واحد اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه حدود ۴۴ فعالیت فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار داده ایم که بحث ایجاد نشاط اجتماعی در کنار بقاع یکی از این برنامه است.

معممی مقدم با بیان اینکه حرکت به سمت تمدن اسلامی از کودکی آغاز می شود، اضافه کرد: راه اندازی مهد های کودک در کنار بقاع برای راحتی خانواده ها، زمانی که برای زیارت، انجام خدمات اجتماعی و حضور مجالس مذهبی در مساجد حضور می یابند، ایجاد شده تا دغدغه کودکان را نداشته باشند.

وی از راه اندازی بیش از هزار مرکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه خبرداد و گفت: ایجاد این فضاها فقط محیطی برای بازی و سرگرمی کودکان نیست بلکه در این مهدهای کودک مباحث دینی و مذهبی به کودکان و دانش آموزان منعکس داده می شود.

کد خبر 5375351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha