۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷

رئیس جدید آموزش و پرورش خارگ معارفه شد

رئیس جدید آموزش و پرورش خارگ معارفه شد

بوشهر- در آئینی با حضور مسئولان فاطمه ندیم زاده بعنوان رئیس جدید آموزش و پرورش خارگ معارفه شد و از زحمات رضا برمک تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح پنج شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ از لحاظ جغرافیایی دارای شرایط خاص می‌باشد که این اهمیت برای اداره کل آموزش و پرورش جایگاه والایی دارد.

علی موحدی افزود: نقش فرهنگیان در حوزه آموزش و پرورش در زمان بیماری کرونا، نقشی مهم و تأثیر گذار است.

وی تصریح کرد: پست‌ها امانت هستند و این امانت را ما به همکاری دیگر می‌سپاریم، اولین باراست که در جزیره خارگ فردی که در این جزیره دانش آموز این جزیره و بومی، به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش خارگ منصوب می‌شود.

موحدی گفت: تعلیم و تربیت فقط در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، درخواست همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و سازمان را داریم.

لزوم توجه به فعالیت‌های پرورشی

رئیس آموزش و پرورش خارگ اظهار داشت: پست‌ها امتحان داشته‌ها و دارایی‌ها و ابزار آزمون ما هستند که باید در حفظ آنها نهایت تلاش را داشته باشیم. اگر مسئولیت‌ها با نگاه الهی همراه باشند نعمت و اگر با نگاه خداوند همراه نباشند ممکن است به نقمت تبدیل شوند.

فاطمه ندیم زاده افزود: امروز جهاد معلمین آموزش و پرورش از جهاد نیروهای سلامت کمتر نیست، بلکه یکی از فعالیت‌های برجسته در کنار فعالیت‌های آنهاست.

وی تصریح کرد: سختی‌های کار معلم پیچیده‌تر شده است و علاوه بر فعالیت‌های آموزشی باید به حوزه پرورشی و تربیتی توجه ویژه داشته باشد.

توسعه سرمایه انسانی و توسعه علمی

ناصر ابراهیمی اظهار داشت: جزیره راهبردی خارگ به عنوان مرکز ثقل صادرات نفت کشور بشمار می‌رود که دارای اهمیت اقتصادی بسیار بالایی است، زمینه سازی پویایی اقتصاد، آموزش و پرورش است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: مهمترین مسئولیت آموزش و پرورش توسعه سرمایه انسانی و توسعه علمی در جزیره مقاوم خارگ است، ارزش افزوده از آموزش و پرورش خلاق ناشی می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش باید انسان‌هایی پرسشگر، نقاد، متفکر و مشارکت جو تحویل جامعه دهد، مردم صبور خارگ یکپارچگی و ملت بودن خود را در این برهه حساس به نمایش گذاشتند.

ابراهیمی گفت: ورزش، شادی و نشاط حق کودکان و نوجوانان جزیره است در حوزه آموزش و پرورش حیاط پویا احیا شود، در ایام کرونا معلمان خارگی جهادی خدمت کردند.

رئیس شورای آموزش و پرورش خارگ خاطر نشان کرد: باید کاری کنیم حس تعلق نوجوانان به جزیره، دین و خانواده و مدرسه افزایش یابد، با نه گفتن به مطالبات این حوزه مشکلات حل نمی‌شوند.

ابراهیمی در پایان یادآور شد: احیای زیرساخت آموزشی جزیره تسریع در پروژه‌های عمرانی با زمان بندی از پیش تعیین شده از خواسته‌های بحق اهالی شریف و صبور این جزیره است.

رئیس جدید آموزش و پرورش خارگ معارفه شد

هوشمند سازی مدارس خارگ به ۸۵ درصد ارتقا یافت

رئیس اسبق آموزش و پرورش خارگ اظهار داشت: فرهنگیان در دوران پاندمی بیماری کرونا در جزیره خارگ نقش آفرینی کردند، این قشر با همت جهادی خود نگذاشت زنجیره تعلیم و تربیت در این جزیره مهم قطع شود.

وی افزود: وفاق و همدلی که بین اولیا و فرهنگیان به وجود آمد سبب اثر بخشی در حوزه آموزش و پرورش در جزیره خارگ شد، معلمان نقش تعالی جامعه را بر عهده دارند.

رضا برمک تصریح کرد: کسب رتبه اول نجوم و تاتر در کشور نشان از عزم والای فرهنگیان این جزیره است، هوشمند سازی مدارس در این دوره از ۲۵ درصد به ۸۵ درصد ارتقا یافت.

ضرورت حضور مستمر ستاد استانی

رئیس شورای شهر خارگ اظهار داشت: معلمین در جزیره خارگ با مشکلات عدیده فرهنگی مواجه هستند، در این جزیره به صورت جهاد گونه در حال خدمت رسانی هستند.

یوسف وطن دوست افزود: در راستای ارتقا کیفیت حوزه آموزش و پرورش همه باید تلاش کنیم تا ثمره این تلاش را سطح جامعه ببینیم.

وی تصریح کرد: مشکلات بسیار زیادی در حوزه آموزشی جزیره وجود دارد، ستاد استانی ظرفیت حضور مستمر برای بررسی مسائل و مشکلات در بازه زمانی مختلف فراهم آورند.

وطن دوست گفت: یکی از خواسته‌های به حق اهالی صبور جزیره خارگ ساخت مدرسه شهید مطهری است، سالهاست این پروژه رها شده و اقدامی در باب تخصیص بودجه صورت نگرفته است.

در پایان این مراسم از زحمات رضا برمک تقدیر به عمل آمد و فاطمه ندیم زاده به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش خارگ منصوب شد.

کد خبر 5376957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha