۵ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

ارعاب و ترور راهبرد ضدانقلاب است

ارعاب و ترور راهبرد ضدانقلاب است

سنندج- فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم کردستان همواره مدافع ارزش‌های انقلاب بوده و در عرصه حاضر بوده‌اند و راهبرد ارعاب و ترور ضدانقلاب دیگر کارساز نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد باقرزاده روز یکشنبه در مراسم چهلم شهیده فاطمه اسدی در سنندج اظهار کرد: در اوایل انقلاب در حالی که همه ملت ایران در شادی بودند ضدانقلاب اجازه ندادند مردم کردستان شیرینی و حلاوت این پیروزی را بچشند و این بزرگترین ظلم به مردم این دیار بود.

وی افزود: ما باید وضع خود را با فاطمه اسدی تطبیق دهیم که اگر جای ایشان بودیم در آن موقع چه کار می‌کردیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: حزب دمکرات یا داعش هر دو اصحاب اخدود هستند و خدا آنها را به خاطر جنایت‌هایشان لعنت می‌کند و ایستادگی در برابر آنان عزت و سربلندی است.

سردار باقرزاده افزود: هنوز پایه‌های انقلاب مستحکم نشده بود که عده‌ای با سهم‌خواهی و گفتمان خشونت دنبال تحمیل خواسته‌های خود بودند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شهید مجلس ذکر، تدبر و غفلت شکنی است و باید در این محافل تاریخ را دوباره بخوانیم و عبرت بگیریم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در کنار مظلومیت شهیده فاطمه اسدی مظلومیت دیگری وجود دارد و آن بسیجی مظلومی است که در دفاع از این بانوی کرد او را شهید کرده بودند.

سردار باقرزاده خاطرنشان کرد: امروز شاهد این مهم هستیم که مدعیان حقوق بشر با وجود اینکه عمق ظلم به این شهیده و خانواده‌اش را دیدند آن را تحریم و بایکوت رسانه‌ای کردند.

وی افزود: ارعاب و ترور راهبرد ضدانقلاب است و اینها چون در فرهنگ طاغوت استحاله شده بودند دنبال تحمیل عقاید خود به مردم بودند لذا کردستان در اوایل انقلاب به یک ویترین از خشونت‌ها و ناامنی‌ها تبدیل شده بود و مردم بدترین روزها را تجربه کردند.

سردار باقرزاده از صدا و سیما و رسانه‌ها خواست که ابعاد جنایات ضدانقلاب در کردستان را برای مردم بازگو کنند چون حوادث جنگ تحمیلی اجازه نداد که آنچه در کردستان رخ داده بود کالبد شکافی شود.

وی افزود: مردم کردستان در طول تاریخ همواره با ایثارگر و مجاهدت به دفاع از ارزش‌های انقلاب پرداخته اند و در عرصه حاضر بوده‌اند.

سردار باقرزاده اظهار کرد: شهیده فاطمه اسدی تیر خلاص را به ضدانقلاب زد چون زنی بود که در مقابل دشمن سر خم نکرد و عزیز شد و چهره واقعی دمکرات و مدعیان مدافع کرد را به جهان نشان داد و مصطفی هجری و دمکرات را با خاک یکسان کرد.

کد خبر 5384645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha