۶ دی ۱۴۰۰، ۸:۳۴

توسط انتشارات فاطمی؛

کتاب برنده جایزه تصویرسازی و طراحی کتاب روسیه چاپ شد

کتاب برنده جایزه تصویرسازی و طراحی کتاب روسیه چاپ شد

انتشارات فاطمی به‌تازگی دو کتاب کودک منتشر کرده که یکی از آن‌ها نامزد مسابقه بین‌المللی تصویرگری چین و برنده جایزه تصویرسازی و طراحی کتاب روسیه است.

به گزارش خبرنگار مهر، دو کتاب «والک و رویای سفر» و «آماده باش هلولا!» به‌تازگی توسط انتشارات فاطمی منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند. این‌دو کتاب در مجموعه «کتاب‌های طوطی» جا دارند که این‌ناشر برای کودکان منتشر می‌کند.

«والک و رویای سفر» اثر سلیمه باباخان است و توسط او نوشته و تصویرگری شده است. این‌کتاب برنده جایزه تصویرسازی و طراحی کتاب روسیه ۲۰۲۰ و نامزد مسابقه بین‌المللی تصویرگری چین شده است.

داستان این‌کتاب درباره یک وال کوچک است که دریا با وجود همه بزرگی‌اش، هر روز برای او کوچک و کوچک‌تر می‌شود. چون عاشق سفر به سرزمین‌های جدید و ناشناخته است. والک باید زودتر راه بیافتد و ماجراجویی هیجان‌انگیزش را شروع کند.

این‌کتاب با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۶۹ هزار تومان منتشر شده است.

کتاب دیگری که این‌ناشر به‌تازگی چاپ کرده، «آماده باش هلولا!» نوشته سحر حدیقه است که افسانه صانعی تصویرگری‌اش کرده است. داستان این‌کتاب درباره دختر کوچولویی است که مادرش حامله شده و او فکر می‌کند مادرش، یک هلولا (هیولا) در شکمش دارد. دختر کوچولوی داستان فکر می‌کند مامانش هرچه بخورد، وارد شکم هیولا می‌شود. به‌همین‌خاطر خود را برای جنگ با هیولا آماده می‌کند و وقتی سراغ مادرش در بیمارستان می‌روند، به‌جای هیولا، یک‌نی‌نیِ کوچولو را می‌بیند که کنار مادر در تخت بیمارستان خوابیده است...

این‌کتاب هم با ۳۲ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۶۹ هزار تومان به چاپ رسیده است.

کد خبر 5384766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha