۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷

«جلسات در حال برگزاری است»

واکنش معاون رئیس جمهوری به حضور بانوان در ورزشگاه

واکنش معاون رئیس جمهوری به حضور بانوان در ورزشگاه

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: جلسات حضور بانوان در ورزشگاه‌ برای بازی‌های تیم ملی ایران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بانوان صبح امروز سه شنبه در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان حضور یافت و دقایقی برای ملی پوشان صحبت کرد.

خزعلی سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

وی ابتدا درباره شرایط تیم ملی بانوان گفت: این نسل از تیم بانوان می‌تواند به جام جهانی صعود کند و تاریخ ساز شود.

خزعلی افزود: امکانات خوبی در اختیار تیم ملی بانوان قرار گرفته است و برای اولین بار با هواپیمای اختصاصی به مسابقات رفتند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان همچنین درباره آخرین وضعیت ورود زنان به ورزشگاه برای بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران گفت: جلساتش در حال برگزاری است. امیدواریم به زودی نتیجه اش اعلام شود. تصمیم گیری کلان دولت است. امیدواریم این کار انجام شود.

خزعلی در واکنش به اولتیماتوم فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه، تصریح کرد: هنوز که کسی نگفته است بانوان در ورزشگاه نیستند. اجازه بدهید تصمیمی که گرفته‌اند اعلام شود.

در همین ارتباط مریم کاظمی‌پور معاون ورزش زنان هم به خبرنگاران گفت: این موضوع در مراجع مختلف در حال حلاجی و بررسی است. از بخش‌های نظارتی و امنیتی تا سایر مراجع اجرایی که در این موضوع باید نظرشان کسب شود. جلسات تخصصی رو به جلو است و با حمایت شخص خانم خزعلی جریان پیدا می‌کند. فکر می‌کنم در روزهای آینده نتایج مقدماتی اش در صحن فوتبال کشورمان مطرح شود.

کاظمی پور درباره اینکه چقدر امیدوار است در بهمن ماه و در بازی تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات این اتفاق رخ بدهد، گفت: ما امیدمان به خدا است تا همه شرایط را تسهیل کنیم و همه بانوان از حقوق اولیه ورزشی خودشان برخوردار باشند. این هم یکی از آنها است. تمام توانمان را به کار گرفته‌ایم تا علاوه بر اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی، حقوق بین المللی فوتبال ایران را هم احصا کنیم و حضور بانوان را در تمام ورزشگاه‌ها و نه صرفاً فوتبال داشته باشیم.

کد خبر 5386075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha