۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمالغرب:

مردم در راهپیمایی ۹ دی توطئه دشمنان را خنثی کردند

مردم در راهپیمایی ۹ دی توطئه دشمنان را خنثی کردند

زنجان-جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمالغرب گفت: مردم آگاه با تبعیت از رهبری در راهپیمایی ۹ دی حضور یافته و توطئه دشمنان را نقش برآب کرده و نشان دادند که همچنان پشت این انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید ارجمند فر در مراسم آیین رونمایی از کتاب «روی تپه شیندر وی» و آیین گرامیداشت ۹ دی با بیان اینکه بصیرت افزایی و نشان دادن مسیر در فضای غبارآلود از اقداماتی بود که امام خامنه‌ای با آرامش برای جدا کردن مردم از صف اغتشاشگران انجام دادند، گفت: مردم به مرور خود را از دشمنان جدا کرده و پشت سر امام خود قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که میدان‌دار فتنه ۸۸ بودند از مدیران با سابقه کشور بودند، اما فریب دشمن را خوردند، افزود: مردم آگاه با تبعیت از رهبری در راهپیمایی ۹ دی حضور یافته و توطئه دشمنان را نقش برآب کرده و نشان دادند که همچنان پشت این انقلاب هستند.

ارجمندفر با اشاره به تلاش رهبر معظم انقلاب برای حفظ آرامش کشور، ادامه داد: بارها برای بررسی آرای مردم پیشنهاد شد، اما از داخل منافقان و فریب خوردگان و از خارج دشمنان همچنان بر وجود تقلب در انتخابات تاکید داشتند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمالغرب بات بیان اینکه استارت اغتشاش به بهانه تقلب در انتخابات از قبل‌ترها زده شد، گفت: در طول تاریخ ایران اسلامی انتخابات بسیاری برگزار شده و حتی با وجود انتخاب بنی صدر هیچگاه رای مردم ضایع نشده است.

ارجمند فر با بیان اینکه در روز عاشورا اغتشاشگران وقاحت را تمام کردند و به مقدسات مردم توهین کردند، افزود: در آن زمان تلاش دشمن سوء استفاده از تجمع عظیم حسینی برای اغتشاش بود که با آگاهی و جسارت جلوی این اتفاقات از سوی مردم گرفته شد.

وی با در ادامه با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها و با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم با جمع کردن همه ادیان و مذاهب ارتشی متحد برای مقابله با داعش را ایجاد کرد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمالغرب با بیان اینکه سردار سلیمانی در تربیت نیرو جایگاه ویژه داشت و همه خود را عاشق آن شهید می‌دانست، ادامه داد: این عشق به دلیل خلوص و مهربانی حاج قاسم بود.

کد خبر 5388642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha