۱۳ دی ۱۴۰۰، ۹:۴۲

یادواره شهدای جاوید الاثر در بوشهر برگزار شد

یادواره شهدای جاوید الاثر در بوشهر برگزار شد

بوشهر- یادواره شهدای جاوید الاثر در بوشهر با حضور مردم، خانواده‌های شهدا، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، امام جمعه بوشهر و تعدادی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خودش را برای اسلام، مسلمین و مردم هزینه کرد نه اسلام و مردم برای خودش هزینه کرد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری از ویژگی‌های شهید سلیمانی به خدمت به اسلام و عدم تعلق به دنیا اشاره کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی عاشق ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه انسان در دنیا در هر پست و مقامی باشد نزد خداوند دارای درجه‌ای است اضافه کرد: انسان در دنیا در هر پست و مقامی باشد نزد خداوند دارای درجه‌ای است.

امام جمعه بوشهر از شهادت به عنوان بالاترین پاداش برای یک انسان یاد کرد و افزود: شهید سلیمانی به شهادت رسید چون مجاهدت در راه خدا را اصل زندگی خود قرار داده بود.

آیت الله صفایی بوشهری درجات الهی را ماندگار دانست و بیان کرد: کسانی که تمام وجودشان را ایمان فرا گرفته باشد و بر قلب آنان خدا حاکم است جاذبه‌های دنیایی نمی‌تواند وی را فریب دهد و زندگی آنان بر اساس دستورات دین مدیریت می‌شود.

وی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد ایمان، تقوا، پارسایی، ولایت‌مداری و جهادگری دانست و تاکید کرد: شهید قاسم سلیمانی تمام وجودش در خدمت اسلام بود و هیچ علاقه‌ای به دنیا نداشت.

یادواره شهدای جاوید الاثر استان بوشهر و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

کد خبر 5390787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha