۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰

رئیس شورای شهر سه قلعه:

بار ترافیکی جاده سه قلعه زیاد است

بار ترافیکی جاده سه قلعه زیاد است

بیرجند- رئیس شورای شهر سه قلعه با بیان اینکه مهم‌ترین خواسته مردم رسیدگی به جاده های شهر است، گفت: بار ترافیکی زیادی بر دوش محور سه قلعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران سرایان که به دستور استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، گفت: شهر سه قلعه مردمان قانع و سخت‌کوش اما رنجوری دارد که ۲ خواسته مهم دارند.

وی افزود: مهم‌ترین خواسته مردمان این شهر رسیدگی به وضعیت جاده‌های این شهر است که معضلات زیادی دارد که با توجه به بارندگی و سیل روز گذشته در استان و تخریب جاده‌ها مشکلات زیادی برای مردمان شهر ایجاد کرده است.

وی با کنایه از اینکه سنگ به پای جاده‌های شهر سه قلعه خورده است، ادامه داد: بیشتر مردم شهرستان سرایان و مسافران از جاده مرگ فرار کرده و به این جاده می‌آیند و قسمت عمده بار ترافیکی جاده قاین – سه راهی روم را این جاده تحمل می‌کند و از آنجایی که ۹۰ درصد از مدیران استانی شهرهای همجوار از این جاده عبور می‌کنند نیاز است تا فکری اساسی برای ترمیم جاده‌ها برداشته شود.

به گفته وی با توجه به آسیب جدی به جاده‌های شهر سه قلعه و نزدیک شدن به عید نوروز و ازدحام مسافران در صورتی که فکری برای جاده‌های شهرستان برداشته نشود شاید نتوانیم آنچه در شأن آنها است میزبانی داشته باشیم.

وی به خسارات دیگر سیل روز گذشته در این شهر اشاره کرد و گفت: من شرمنده افرادی شدم که کوره‌اش زیرآب رفته و سرش را روی شانه من گذاشته و اشک می‌ریزد و یا فردی که لودر خود را در اختیار ما قرار داد و بر اثر شدت آب‌گرفتگی لودر در گل فرو رفت و خسارت ۲۰۰ میلیون تومانی بر خودرو وارد شد.

وی در این جلسه به خسارات بارندگی به باغات پسته نیز اشاره کرد و افزود: باغات پسته همه از بین رفت و این آب هیچ فایده‌ای برای ریشه گیاه ندارد و تنها باعث از بین رفتن ریشه گیاه می‌شود.

وی در پایان از استانداری خواست تا با رسیدگی به این مشکلات ترمیم دردهای مردم سه قلعه و محروم شوند که ۱۰ سال از امکانات برخوردار نبودند.

کد خبر 5402188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha