۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۴

بازرس‌کل استان هرمزگان:

مناطق سیل زده میناب ایمن سازی شود

مناطق سیل زده میناب ایمن سازی شود

بندرعباس - بازرس‌کل هرمزگان به منظور بازدید و بررسی نحوه خدمت‌رسانی دستگاه‌های ذی‌ربط در مناطق سیل‌زده شرق استان، به شهرستان میناب سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مختاری در پی وقوع سیل و وضعیت بحرانی در شهرستان میناب به دنبال بارش‌های شدید از روزهای گذشته به منظور بررسی ابعاد و زوایای گوناگون حادثه و نظارت بر روند امدادرسانی و رصد عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان در زمینه ارائه خدمات به مناطق سیل زده شرق استان، به شهرستان میناب سفر کرد و ضمن بازدید میدانی از سد استقلال میناب با حضور در میان مردم از نزدیک در جریان مشکلات و نیازمندی‌های آنها قرار گرفت.

بازرس‌کل استان هرمزگان در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان میناب با اشاره به مسئله ایمن‌سازی مناطق در معرض و آسیب‌دیده از سیل به خصوص روستاهای پایین دست و بالادست سدها و همچنین منازل قدیمی که باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باشد، اظهار داشت: وضعیت فوق‌العاده همچنان ادامه دارد و ضروری است دستگاه‌های خدمات‌رسان و سایر ارگان‌ها همچنان در کنار مردم باشند و خدمات لازم را ارائه و نیازهای ضروری آنها را فراهم آورند.

مختاری با اشاره به شدت بارندگی در مناطق شرق استان به ویژه شهرستان‌های رودان و میناب گفت: وسعت آب‌گرفتگی و جاری شدن سیلاب با سرریز شدن سد میناب در برخی مناطق شهری و روستایی به حدی بود که منجر به تخلیه کامل سه روستا در شهرستان میناب شده است.

وی ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی و بی‌وقفه قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، فرمانداری میناب، هلال‌احمر استان، نیروهای سپاه و بسیج، شهرداری میناب و نیروهای مردمی و گروه‌های جهادی در رفع مشکلات و امدادرسانی به موقع اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در انجام وظایف محوله مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5403122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha