۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱

استاندار سمنان:

۸۲ درصد انتصابات استان سمنان از افراد بومی بوده است

۸۲ درصد انتصابات استان سمنان از افراد بومی بوده است

میامی- استاندار سمنان با اشاره به بومی گرایی و توجه به جوانان در انتصاب‌های دولت سیزدهم، گفت: ۸۲ درصد انتصابات استان در ماه‌های اخیر از بومی‌های استان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح پنجشنبه در مراسم شورای اداری میامی ویژه افتتاح پروژه‌های دهه فجر این شهرستان به میزبانی سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ۳۸ انتصاب تا کنون در سطح مدیران ستادی و اجرایی استان انجام شده که ۸۲ درصد از این انتصابات افراد بومی بوده‌اند، گفت: میامی دارای امنیت پایدار بوده که این امر مرهون ایثارگری و تلاش تمامی مسئولان و همراهی اقشار مختلف مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی داشته و با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی، این مناسبت خجسته را به‌صورت باشکوه جشن خواهند گرفت، افزود: آئین گرامیداشت ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز کرونایی به صورت خودرویی و موتوری و در سایر شهرستان‌ها با رنگ بندی‌های دیگر با رعایت ضوابط بهداشتی انجام خواهد شد.‌

میامی نیازمند نگاه ویژه است

امام جمعه میامی نیز در این مراسم با بیان اینکه میامی سرشار از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مختلف در حوزه‌های معدنی، کشاورزی، دامداری و … است، ابراز کرد: توسعه خواسته مردم است.

حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور با بیان اینکه توسعه پایدار میامی مطالبه جدی مردم است گفت: تحقق سند توسعه میامی در بخش‌های مختلف نیازمند اهتمام و توجه ویژه مسئولان استانی است چرا که این شهرستان توانمندی‌های بسیاری در بخش‌های مختلف تولیدی و اقتصادی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌هایی که به عقیده وی مغفول مانده‌اند، تاکید داشت: باید نگاه ویژه‌ای به شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان وجود داشته باشد.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه میامی قطب کشاورزی و یک شهرستان گردشگر پذیر است، گفت: ساماندهی میدان ورودی میامی و ساخت پل زیرگذر در شهر با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها زائر رضوی و همچنین عبور مردم از میامی از جمله اولویت‌ها و مطالبات مردم است.

کد خبر 5421636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha