۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۲۷

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن:

ساخت مسکن محرومان در برنامه ۱۴۰۱ بنیاد مسکن است

ساخت مسکن محرومان در برنامه ۱۴۰۱ بنیاد مسکن است

یزد- رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت مسکن محرومان در برنامه ۱۴۰۱ بنیاد مسکن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، روز چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان اشکذر از ۲ برابر شدن وام مقاوم سازی مسکن روستایی و واحدهای مسکونی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت خبر داد و اظهار داشت: این میزان تسهیلات از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و بر اساس مصوبه مورد تأیید رئیس جمهور و ابلاغ شورای عالی مسکن، این مبلغ با سود پنج درصد، ضمانت زنجیره‌ای سه نفری و با بازپرداخت ۲۰ ساله در اختیار متقاضیان گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در این مورد اهتمام ویژه ای دارد و شخص رئیس جمهور هم از این مصوبه حمایت و پشتیبانی کرده است.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا سال ۱۴۱۰ شمسی هیچ مسکن غیرمقاوم روستایی در کشور نخواهیم داشت و جشن مقاوم‌سازی بناها در این سال برگزار می‌شود.

روحانی نژاد ادامه داد: در حوزه عمران روستایی و نوسازی و مقاوم سازی بناها در روستاها اقدام‌های بسیار چشمگیری صورت گرفته است.

وی با اشاره به بازدید از واحدهای مسکونی و طرح اقدام ملی مسکن یزد افزود: بنیاد مسکن استان در اجرای این قبیل طرح‌ها در کشور پیشرو است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن عنوان کرد: این نهاد در رابطه با مسکن محرومان با توجه به پروژه‌های عمران روستایی تلاش‌ها دارد که می‌توان به طرح‌های هادی روستایی، سنددار کردن زمین‌های این مناطق، بهسازی، مقاوم سازی و احداث مسکن بادوام روستاها با وام بلاعوض اشاره کرد.

کد خبر 5432155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha