۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۳

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل:

۴ فیلم و سریال با موضوع شهدا و ایثارگران در اردبیل تولید می‌شود

۴ فیلم و سریال با موضوع شهدا و ایثارگران در اردبیل تولید می‌شود

اردبیل- با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و شبکه سبلان اردبیل ۴ فیلم، سریال و انیمیشن با محوریت شهدا و ایثارگران در استان اردبیل تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل عصر یکشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگراران اظهار کرد: قرار است به همت بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این آثار ارزشمند تهیه و از طریق شبکه‌های سراسری و استانی پخش شود.

علی ملااحمدی تصریح کرد: سریال ۱۵ قسمتی در ۴۰ دقیقه با موضوع دفاع مقدس تولید می‌شود تا بخشی از ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و شهدا به تصویر کشیده شود.

وی از تولید ۲ تله فیلم «بزرگراه» و «تا قهرمانی» با همکاری شبکه سبلان اردبیل خبر داد و گفت: کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در این زمینه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌شود تا تولید این آثار هنری را به شکل مطلوب و کیفی شاهد باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: در کنار یک سریال و ۲ تله فیلم، مقرر شد تا انیمیشن مرحمت بالازاده که در ۵۱ دقیقه تهیه شده، از طریق شبکه سراسری و استانی پخش شده و ابعاد مختلفی از زندگی این شهید نوجوان اردبیلی در قاب تصویر در منظر دید تماشاگران قرار گیرد.

ملااحمدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا با همکاری بنیاد شهید، سپاه، حفظ آثار و همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید آثار فاخری را در این حوزه انجام دهیم تا در شرایط کنونی نسل نوجوان و جوان بیش از گذشته با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت آشنا شده و سرمایه‌های معنوی خود را بشناسند.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه نه تنها سود و ثمره بیشماری را به همراه خواهد داشت بلکه بستر تقویت همگرایی اجتماعی و احساس مسئولیت بیشتر را در جامعه در پیمودن راه و آرمان شهدا و ایثارگران به همراه خواهد داشت.

کد خبر 5435123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha