۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۱

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

پرونده بورسیه‌های بلاتکلیف بسته شد

پرونده بورسیه‌های بلاتکلیف بسته شد

رئیس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از بسته شدن پرونده بورسیه های بلاتکلیف خبر داد و گفت: تمام بورسیه هایی که حکم بورس وزارت علوم را داشتند، تعیین تکلیف شدند.

محمدعلی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تعیین تکلیف بورسیه‌های بلاتکلیف گفت: به جز این پیگیر وضعیت حدود ۳۹ نفر از بورسیه‌ها نیز هستیم.

وی ادامه داد: همچنین کمتر از ۲۰ نفر از کارمندان ایثارگر را که ادامه تحصیل داده‌اند را نیز به وزارت علوم معرفی کرده‌ایم، تا بر اساس ماده ۲۱ برای این افراد حکم صادر کنند و در مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها مشغول فعالیت شوند.

رئیس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: از نظر ما تمام بورسیه‌های دارای حکم یعنی افرادی که شورای بورس وزارت علوم برای آنها حکم بورس صادر کرده، تعیین تکلیف شده‌اند.

وی ادامه داد: یک تعداد از افراد نیز هستند که همچنان مطرح می‌کنند آنها را نیز وزارت علوم معرفی کرده و تعهد داده‌اند و باید تعیین تکلیف شوند، ولی هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در پرونده این افراد ورود پیدا نمی‌کند.

وی افزود: در جلساتی هم که با مسئولان مربوطه وزارت علوم داشته‌ایم، اعلام کرده‌ایم که وزارت علوم کار اجرایی این افراد را انجام دهد.

کی نژاد تاکید کرد: هیأت عالی جذب فقط زمانی ورود پیدا می‌کند که حکم قطعی این افراد را شورای بورس وزارت علوم صادر کرده باشد بنابراین از نظر ما پرونده بورسیه‌ها بسته شده است.

کد خبر 5436093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بورسیه سال۹۰ IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      1 0
      سلام خیلی از بورسیه ها حکم داشتند هنوز مشکل جذب آنها حل نشده خیلی ها هم باید حکم برایشان زده می شد ولی با کارشکنی سیاسی برخورد با آنها صورت گرفت و هنوز تعیین تکلیف نشدند درحالیکه تعهد محضری و نامه جایابی در پاسخ به نامه وزارت علوم خطاب به دانشگاه محل جایابی داشتند و ضمیمه آن تایید هیات جذب دانشگاهه
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      1 0
      این مطلب که پرونده بورسیه‌ها بسته شده صحیح نیست و افراد متعددی هستند که با داشتن حکم هنوز جایابی نشده اند و از سوی دولت متحمل خسارات های متعددی شدند و دولت روز قیامت باید جوابگوی این خسارت ها باشه. در این دنیا که کسی جوابگو نیست و با امروز و فردا کردن عمر این افراد رو ضایع کردن و هنوز هم
    • بورسیه AE ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      1 0
      من یکی از بورسیه ها هستم که مشکلم حل نشده و خیلی های دیگه هنوز پشت درهای بسته هستن و منتظر معجزه اند
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      باسلام و احترام بنده هم جزو بورسیه ها ی ایثارگران بودم ودارای حکم ماموریت آموزشی وکارمندرسمی هنوزتبدیل وضعیت ازاداری به علمی نشدم