۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۸

مطالبات مازندرانی ها از دولت -۱۳

تکمیل مجتمع فرهنگی رامسر جزو اولویت ها است

 تکمیل مجتمع فرهنگی رامسر جزو اولویت ها است

ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تکمیل مجتمع فرهنگی رامسر و زیرساخت های فرهنگی و هنری در سفر رئیس جمهور به استان جزو اولویت ها است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس زارع در جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان مساعدت برای تکمیل مجتمع‌ها و زیر ساخت‌های فرهنگی هنری استان، پروژه مجتمع فرهنگی رامسر را از جمله نیازها ذکر کرد و گفت: این پروژه به دلیل قرار گرفتن در منطقه باغ ۳۳ هکتاری رامسر چندین سال متوقف شده بود که با پیگیری‌ها و با مصوبه شورای برنامه ریزی استان کار تکمیل آن مجدداً آغاز شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: استحکام بنای این پروژه با همت نماینده مردم در مجلس و فرماندار رامسر عملیاتی و برای تکمیل آن باید بودجه مناسبی اختصاص یابد، هرچند با ایرادات قانونی که سازمان میراث فرهنگی گرفته است پروژه به کندی پیش می‌رود و با ورود دستگاه‌های نظارتی اداره راه و شهر سازی با احتیاط عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: در مصوبه شورای برنامه ریزی اشاره شده مجتمع فرهنگی ساخته شود و در اختیار هنرمندان قرار گیرد، زیرا شهرستان رامسر علی رغم داشتن هنرمندان خوب، فاقد مجتمع فرهنگی و هنری است و این مطالبه جدی و به حق مردم و هنرمندان این شهرستان در سفر پیگیری می‌شود.

کد خبر 5437853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha