۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۲۰

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛

صدور مجوز ۴۳۴ پرواز نوروزی

صدور مجوز ۴۳۴ پرواز نوروزی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تاکنون ۱۶۸ مجوز پرواز داخلی و ۲۶۶ مجوز پرواز خارجی برای شرکت‌های هواپیمایی در ایام نوروز ۱۴۰۱ صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، میراکبر رضوی افزود: طرح سفرهای هوایی نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون ۲۰۹ مجوز پرواز خارجی برای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و ۵۷ مجوز پرواز خارجی نیز برای شرکت‌های هواپیمایی خارجی صادر شده است و ۱۶۸ مجوز پرواز داخلی نیز برای شرکت‌های هواپیمایی در ایام نوروز صادر شده است.

رضوی در خصوص امکان افزایش پرواز فوق العاده در این ایام گفت: برای شرکت‌هایی که دستورالعمل‌های صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رعایت ایمنی، امنیت و خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز را در نظر گرفته و تمهیدات لازم را اتخاذ کرده باشند، مجوز پرواز فوق العاده صادر می‌شود.

کد خبر 5437940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ( مهماندار هواپيما ) ( پرستار بيمارستان ) IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      0 0
      پرواز ها از ٢٥ اسفند آغاز ميشود تا ١٥ فروردين ادامه دارد. از ١٦ فروردين پيك هشتم كرونا آغاز مشود مبتلايان رو بافزايش و درگذشتگان خانواده هاى بيشترى را داغدار خواهند كرد.
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      0 0
      باز بهتر از سفرزمینی است که درشهرهای سرراه همه را مبتلا میکنند ولی کاهش مثل نوروز99 قرنطینه میشد تا واکسن موثر باشد
    • مهماندار هواپيما - پرستار بيمارستان IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      0 0
      سفر هاى نوروزى از ١٥ اسفند آغاز و تا ١٥ فروردين ١٤٠١ ادامه دارد از ١٦ فروردين پيك هشتم كرونا اغاز ميشود آمار بيماران مبتلا بالا ميرود و درگذشتگان افزايش يافته خانواده هاى بيشترى داغدار خواهند شد. سفر هاى تفريحى نوروزى از واجبات شرعى است !!!!!!!!!