۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان:

۶۶ نقطه حادثه خیر جاده های کرمان رفع شود

۶۶ نقطه حادثه خیر جاده های کرمان رفع شود

کرمان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از پیگیری برای رفع نقاط حادثه خیز در جاده های کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز ستاد راهبری بررسی تصادفات در استان کرمان گفت: با تلاش همکاران و دستگاه‌های مربوطه در کمیسیون ایمنی راه‌ها و شوراهای ترافیک، از سال ۹۷ به بعد با تشکیل جلسات مستمر و اقدامات خوب صورت گرفته هر سال شاهد کاهش میزان تصادفات در استان هستیم.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی بیان کرد: سال جاری چند مورد تصادف غیرمتعارف مربوط به حمل غیرمجاز سوخت و اتباع داشتیم که آمار استان را تحت تأثیر قرار داده است، با این حال در مجموع کاهش آمار تصادفات را طبق پیش‌بینی‌های کشوری داریم.

وی ادامه داد: در رفع نقاط حادثه خیز درون شهری، ۱۰۳ نقطه در سطح استان شناسایی و اعلام شده بود که ۳۷ نقطه آن امسال برطرف شده و ۶۶ نقطه دیگر طبق توافق با فرمانداران تا پایان سال آینده برطرف می‌گردد.

موسوی از برگزاری ۱۴ جلسه شورای ترافیک استان با اجرای حدود ۶۰ درصد مصوبات نام برد و گفت: مابقی مصوبات در برنامه بلندمدت اجرایی می‌شوند. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین به برگزاری ۱۷۲ جلسه شورای ترافیک شهرستان‌ها با ۷۳۶ مصوبه نیز اشاره کرد.

موسوی از عمر بالای ناوگان حمل و نقل درون شهری استان نیز نام برد و با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای نوسازی ناوگان، گفت: به عنوان مثال بم ۱۹ اتوبوس فرسوده دارد که به مزایده و فروش گذاشته می‌شوند.

همچنین در توافق با کارخانه‌های خودروسازی، ناوگان تاکسی این شهر نیز بهبود خواهد یافت و به کل استان تسری داده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: از محل مسئولیت اجتماعی، اعتباری برای هواشناسی استان برای بروزرسانی دستگاه‌ها و تجهیزات تعیین شده است.

کد خبر 5440813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha