۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۴

فرماندار دماوند خبر داد؛

توزیع ۱۴۰ تن سیب و پرتقال برای تأمین میوه شب عید در دماوند

توزیع ۱۴۰ تن سیب و پرتقال برای تأمین میوه شب عید در دماوند

دماوند- فرماندار دماوند با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار در این شهرستان از توزیع ۱۴۰ تن سیب و پرتقال برای تأمین میوه شب عید در دماوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی صبح یکشنبه در نشست تنظیم بازار با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال جاری و پیش رو بودن ماه مبارک رمضان طرح نظارت بر واحدهای صنفی در شهرستان دماوند اجرا خواهد شد.

طاهرخانی افزود: این طرح نظارتی در ۲ فاز اجرایی خواهد شد که در فاز اول پایش واکسیناسیون اصناف انجام می‌شود و متصدیان واحدهای صنفی در شهرستان ضمن داشتن کارت واکسیناسیون مبنی بر تزریق سه دز واکسن، باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از تمام واحدهای صنفی انتظار داریم نسبت به این امر اقدام نمایند.

وی گفت: فاز دوم این طرح شامل نظارت بر عرضه فروش کالاهای اساسی و کالاهای شب عید است که در این خصوص نظارت‌ها بر واحدهای صنفی افزایش خواهد یافت.

فرماندار دماوند بیان داشت: توزیع کالاهای اساسی شامل گوشت، مرغ، برنج و همچنین میوه تنظیم بازار، با افزایش جایگاه‌های عرضه این اقلام سعی خواهد شد تا بدون واسطه به دست مردم برسد و حفظ کرامت شهروندان و عدم تشکیل صف‌های طولانی از اهداف ستاد تنظیم بازار است.

طاهرخانی عنوان داشت: در مجموع حدوداً ۱۴۰ تن سیب و پرتقال برای تأمین میوه شب عید شهرستان دماوند پیش‌بینی شده و قیمت اقلام تنظیم بازاری در شهرستان دماوند عبارتند از مرغ منجمد کیلویی ۲۰ هزار تومان، برنج هندی کیلویی ۲۴ هزار تومان، تخم مرغ شانه‌ای ۳۷ هزار تومان و شکر دولتی ۱۶،۳۵۰ تومان است که جایگاه‌های عرضه آن به مردم شهرستان دماوند اعلام خواهد شد.

کد خبر 5445761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha