۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵

پیام رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در پی رحلت آیت‌الله ری شهری

پیام رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در پی رحلت آیت‌الله ری شهری

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با ارسال پیامی درگذشت آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با ارسال پیامی درگذشت آیت الله محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه و تولیت استان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون
ارتحال عالم مجاهد و انقلابی آیت‌الله محمدی ری‌شهری
موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.
آن عالم فرزانه که از مبارزان دوران انقلاب اسلامی و دلبسته امام راحل و نهضت اسلامی بود پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگرها و مناصب مختلف خدمت منشأ آثار و برکات زیادی گردید.
مجاهدت ایشان در محاکم انقلابی و صیانت از ارتش انقلابی و پس از آن تلاش بی وقفه دربنیانگذاری وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی خصوصاً در مقابله سرسختانه با باندها و گروهک‌های انحرافی از خدمات ارزشمند ایشان است.
خدمت خالصانه در جایگاه نمایندگی رهبری در حج و زیارت و تلاش برای اقامه حج ابراهیمی و خدمتگزاری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام از حسنات ماندگار ایشان است.
جهاد فرهنگی آیت‌الله ری شهری، در احیا معارف اهلبیت عصمت و طهارت خصوصاً میراث بی بدیل حدیثی شیعه با تألیف و تدوین دهها جلد موسوعه‌های قرآنی و حدیثی و تاریخی و نیز تأسیس مراکز علمی و تحقیقی در عرصه ترویج فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت از خدمات منحصر به فرد این عالم بزرگوار است.
اینجانب به نمایندگی از نمایندگان مکرم ولی فقیه در استان‌ها و ائمه مکرم جمعه و اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه،
این ضایعه را به محضر رهبر حکیم انقلاب و حوزه‌های علمیه و خصوصاً شاگردان و علاقمندان ایشان، به ویژه مردم مؤمن و انقلابی شهرری، بالاخص به فرزندان ارجمند و خانواده این عالم فرزانه تسلیت و تعزیت می‌گویم.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
محمدجواد حاج علی اکبری
۱۴۰۱/۱/۲

کد خبر 5452378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha