۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹

استاندار اردبیل:

پروژه‌های نیازمند اعتبار ملی در اردبیل شناسایی شوند

پروژه‌های نیازمند اعتبار ملی در اردبیل شناسایی شوند

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: لازم است فرمانداران نسبت به استخراج پروژه‌هایی که نیاز به اعتبارات ملی دارند، اقدام کنند تا جذب اعتبارات مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه تدوین برنامه پیشرفت شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در اولویت‌بندی برای اجرای پروژه‌ها در سال‌جاری، توجه به نیاز مردم و شهرستان‌ها ضروری است.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع در قیاس با تعداد پروژه‌ها لازم است منابع اعتباری در پروژه‌های مورد نیاز مردم شهرستان هزینه شده و منافع آن عاید عموم شود.

استاندار اردبیل گفت: لازم است فرمانداران نسبت به استخراج پروژه‌هایی که نیاز به اعتبارات ملی دارند، اقدام و اعلام کنند تا جذب آن مورد پیگیری قرار گیرد.

عاملی تعیین تکلیف برخی ساختمان‌های نیمه‌کاره بلاتکلیف و تبدیل به کاربری‌های مورد نیاز شهرستان را از دیگر اولویت‌های برنامه توسعه و پیشرفت پارس‌آباد عنوان کرد.

وی توجه به مدیریت منابع آبی سدها در پارس‌آباد، تسریع در اجرای بزرگراه‌ها، اجرای خطوط آبرسانی، ایجاد اماکن گردشگری و تقویت بخش کشاورزی را از جمله برنامه‌های پیشرفت و توسعه پارس‌آباد عنوان کرد.

کد خبر 5459740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha