۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸

معاون استاندار بوشهر:

امکانات خوابگاهی و رفاهی دانشگاه‌های استان بوشهر تقویت شود

امکانات خوابگاهی و رفاهی دانشگاه‌های استان بوشهر تقویت شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: انتظار می‌رود با تلاش مسئولان، امکانات خوابگاهی و رفاهی دانشگاه‌های استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه کمیسیون دانشجویی استان بوشهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، دانشگاه‌ها را پیشران تحقق شعار سال بر شمرد.

وی گفت: استان بوشهر در مسیر توسعه ریل گذاری شده است و با توجه به ظرفیت اعضای هیئت علمی و دانشجویان استان، می‌توان شرایطی مطلوب برای پیوند دانشگاه و صنعت فراهم کرد و در راهنمایی جامعه در رسیدن به اهداف سال مؤثر بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: کرونا در عین اینکه صدمات جبران ناپذیری برای جامعه داشت ولی در حوزه آموزش غیر حضوری ظرفیت جدیدی در اختیار نظام آموزشی قرار داد.

بازگشایی دانشگاه‌ها تصمیم درستی است

وی بیان کرد: کرونا باعث شد زیرساخت‌های آموزش‌های غیرحضوری در مدارس و بویژه دانشگاه‌ها فراهم شود و در این مدت سیستم آموزشی کشور محک خوبی خورد و موفق بود.

ایرانی بازگشایی دانشگاه‌ها را تصمیم درستی دانست و ضرورت بازگشت سیستم آموزشی به شرایط عادی خصوصاً با واکسیناسیون که وارد دوز سوم شده و اکثر شهروندان با رعایت پروتکل و فاصله گذاری می‌توانیم فعالیت‌های عادی را در کشور از سر بگیریم.

دانشگاه‌های ما باید آمادگی لازم و امکانات مورد نیاز خوابگاهی و سلف سرویس برای حضور دانشجویان در کلاس‌های درس را فراهم کنند.

کد خبر 5460888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha