۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

ادعای مضحک نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره شهادت خبرنگار فلسطینی

ادعای مضحک نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره شهادت خبرنگار فلسطینی

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک عنوان کرد که پیش‌بینی می‌کند فلسطینی‌ها به سوی خبرنگار الجزیره تیراندازی کرده و باعث شهادت وی شده‌اند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس پرس، نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعایی مضحک تلاش کرد از زیر فشارهای احتمالی در قبال ترور عامدانه «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره فرار رو به جلو کند.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک عنوان کرد که پیش‌بینی می‌کند فلسطینی‌ها به سوی خبرنگار الجزیره تیراندازی کرده و باعث شهادت وی شده‌اند!

ادعای مضحک نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شرایطی مطرح شده که شخصیت‌های صهیونیست نظیر «ایتمار بن غفیر» عضو کنست و «آوی بنیاهو» سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی در مواضعی قتل این خبرنگار فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست را تأیید کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز از شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره، به دلیل اصابت گلوله مستقیم نظامیان صهیونیست به سرش خبرداد. در این اقدام جنایتکارانه که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین (شمال کرانه باختری) «علی السمودی» خبرنگار شبکه الجزیره به دلیل اصابت گلوله از ناحیه کمر مجروح شد.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5487487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      دجال خا محکوم به نابودی هستن تو کتاب یهودیان هم هست. دیگه به آخرشون نزدیکن.
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      یه عده ترسوی بدبخت،صدای یه تیر تو تل آویو بلند میشه همتون میرید تو سوراخ موش
    • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      اولااسراییل غلط میکند که به طرف مردم فلسطین تیراندازی میکنددوم پس بااین احتمال تویاان سربازصهیونیست ضداسراییلی شده است ویاالعان هم ازاین تیراندازیهای بدون گردن گیری مثل بمب گذاریهای کاروانهای امریکا که ادواتشان درغرب اسیا تبدیل به اشغال شده اند درباره نفرات صهیونیست هم شروع میشود