۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد؛

ساخت یک هزار میلیارد پروژه خیرساز در لار

ساخت یک هزار میلیارد پروژه خیرساز در لار

لار- مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: خیران در لارستان با انعقاد ٢٠ تفاهم نامه به ارزش هزار میلیارد تومان زمینه ساخت ٢٠٠ کیلومتر مسیر روستایی و فرعی در منطقه را فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شبانی ظهر پنجشنبه در آئین گرامیداشت خیران لارستان و غرب هرمزگان بیان کرد: احسان و نیکوکاری از جمله مسائلی است که موجب توسعه فردی و جامعه در راستای تعالی در نزد خداوند است.

وی ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند جهان را زیباتر کرده تا جامعه و مردم با آرامش بیشتری زندگانی کنند این در حالی است که نیکوکاران در جامعه وظایف جامع‌تری داشته و این شخص در میان آحاد جامعه نیز دارای جایگاه والاتری است.

به گفته شبانی نیکوکاران از جمله شریف‌ترین انسان‌ها است و آمرزش گناهان، رفع گرفتاری و نو دوستی در کنار توسعه فردی از جمله مسائلی است که نیکوکاران به آن دست می‌آیند.

او افزود: راه سازی چندین سال است که مورد توجه خیران قرار گرفته و مشارکت این افراد در طرح‌های مختلف موجب شده تا مسئولان کشور نیز به این فعالیت‌هایی که توسط خیران در حال انجام است نگاه ویژه ای داشته‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: خیران خطه لارستان همواره در کشور سرآمد بوده و بیش از ٢٠٠ کیلومتر راه قرار است توسط خیران ساخته شود که عمده این مسیرها در مسیرهای فرعی و روستای است.

شبانی خاطرنشان کرد: بیش از ٢٠ تفاهم نامه میان دولت و خیران امضا شده و ارزش تقریبی این طرح‌ها نیز بالغ بر هزار میلیارد تومان عنوان شده که ۵٠ درصد اعتبار توسط خیران و ۵٠ درصد نیز توسط دولت در حال انجام است.

وی عنوان کرد: ١٧ هزار تن قیر برای این پروژه نیازمند بوده که اعتبار لازم برای این حوزه نیز بالغ بر ٢٠٠ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 5494042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha