۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳

امام جمعه اردبیل:

حماسه ماندگار آزادسازی خرمشهر جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی بود

حماسه ماندگار آزادسازی خرمشهر جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی بود

اردبیل-امام جمعه اردبیل گفت: حماسه عظیم و ماندگار آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد، جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی و محصول وحدت نیروهای مسلح بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی صبح سه شنبه در رژه و میدان صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل اظهار کرد: حماسه عظیم و ماندگار آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی و محصول وحدت، همدلی و هم‌افزایی نیروهای مسلح، حضور حماسی ملت غیور ایران در حراست از میهن اسلامی، پیروزی در تقابل اراده‌ها و به ثمر نشستن وعده الهی بود.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و خاصه شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهر گفت: آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون با ما کینه دارد، چرا که همواره منافع این کشور بعد از انقلاب در منطقه در معرض خطر بوده است و ۲۲۰ هزار شهید و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور ثمره خیانت‌های آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه کنگره آمریکا و پارلمان اروپا باید از اقدامات و حمایت‌های مالی خود از تروریست‌ها شرمسار و سرافکنده باشند، ادامه داد: در طول ۴ دهه گذشته بواسطه تحریم‌های ظالمانه بویژه در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و اقتصادی، خباثت خود را بیش از پیش آشکار ساخته است.

حجت الاسلام عاملی بیان کرد: در گذشته آمریکا به بهانه‌های مختلف کشور ما را تجزیه کرده اما آن زمان گذشته و ما دیگر قدرتمند هستیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن حتی فکر تجزیه کشور به سرش بزند، با اینکه ما از آمریکا انتقام نگرفته ایم اما خواهیم گرفت.

وی افزود: در دفاع مقدس در حالی که ما حتی از امکانات اولیه جهت مقابله با نیروهای دشمن برخوردار نبودیم، توانستیم با دست خالی در مقابل کل دنیا ایستادگی کنیم و فشارهای ناجوانمردانه ۸ سال دفاع مقدس نیز نتوانست اراده ملت ایران را به زانو در بیاورد.

کد خبر 5498223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha